Gå til innhold

Hvordan bytte bransje som godt voksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt så lei av det jeg jobber med at det er helt utrolig. Har jobbet en mix med ungdom og utviklingshemmede i 10-15 år og er så lei. Å jobbe på en vanlig bolig alla tangerubakken det hadde gått fint, selv om det nok er mye tull der også. Med tull så mener eg pårørende som kjefter og alskens slags instanser som klager og mener de har rett.

Men jeg jobber med uttagerende personer og det er jeg så lei av. Fikk skikkelig juling også for et år siden og klarer ikke legge den fra meg. Problemet her, er at en skal ha en "tøff" holdning og sier du i fra at du er redd så får du ikke jobbe noe mere. Dette her er en tung jobb, hvor en skal forsøke å få farlige folk til å gjøre "normale" ting, gjerne uten at de selv har lyst og gjerne uten backup i mange tilfeller. Vanlige boliger her, er det trangt om plassen og jeg har fått beskjed at det ikke er noe der til meg fordi det står mange i køen.

Noen her som har byttet karriere som godt voksen? Vet ikke om det er mulig en gang. Jobbet på fabrikk før jeg begynte med dette og flytta hit. Og det var en fysisk jobb. Kunne tenkt meg det, men vet ikke om det ansettes folk lengre i industrien uten utdannelse.

Anonymkode: 708fa...108

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det er mulig, du må bare finne ut av hva du vil gjøre og så finne ut av hvordan du skal oppnå det. Tenk over hva du vil jobbe med, hvordan vil du ha det, hva er viktigst (arbeidsoppgaver, lønn, arbeidsmiljø, beliggenhet?) hva vil du unngå osv. Sjekk stillingsannonser og  bruk nettverket ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...