Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lest den serien, er den bra ?

Anonymkode: 142c9...f60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ?

Anonymkode: 142c9...f60

Skrevet

Den er veldig bra 😊👍🏻

Skrevet

Jeg synes dessverre ikke den var spesielt bra. Flate karakterer, oppkonstruert handling og ubehjelpelig språk, evt oversettelse. Og jeg kan godt like en god romanserie om jeg er i humør for lett underholdning, så jeg er ingen litteratursnobb.

Anonymkode: 3e1c5...36a

• Liker 5
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg synes noen av bøkene er bedre enn andre. Ble ikke SÅ fenget av et par av bøkene. Men jeg synes serien er underholdende nok. 

Skrevet
På 1.9.2020 den 17.55, AnonymBruker skrev:

Jeg synes dessverre ikke den var spesielt bra. Flate karakterer, oppkonstruert handling og ubehjelpelig språk, evt oversettelse. Og jeg kan godt like en god romanserie om jeg er i humør for lett underholdning, så jeg er ingen litteratursnobb.

Anonymkode: 3e1c5...36a

Jeg tror oversetteren sliter litt, ja. Leste første boka på norsk, men resten har jeg lest på engelsk. Det er mye bedre flyt i språket i den engelske utgaven.

Skrevet

Er det oktober siste boka kommer?

Anonymkode: bdfe5...f56

Skrevet

Jeg likte den veldig godt! Det er dog den eneste jeg har lest av L.R, så kan ikke sammenlikne med andre fra serien😌

Anonymkode: 625b8...2e6

Skrevet

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det oktober siste boka kommer?

Anonymkode: bdfe5...f56

Siste boken skriver hun på nå og er forventet utgitt våren 2021.

Anonymkode: 05a95...53c

Skrevet

Eller, siste og siste. 
Så godt som de bøkene selger så kommer de nok til å melke det så lenge de kan.

Anonymkode: 05a95...53c

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns bøkene er greie når man lese de med litt avstand i tid. Leste 2-3 etter hverandre på rappen, og da opplevde jeg historiene som ganske gjentagende. Men med ett år mellom syns jeg de er fengende nok. 

Anonymkode: ded1b...864

Skrevet

Helt grei underholdning, som sagt av andre,  noen bedre enn andre.

Absolutt bedre på engelsk! Det synes jeg de fleste bøker er, unntatt norske da. Takler ikke dårlige oversettelser. 

Anonymkode: b44db...15f

• 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Sliter meg gjennom bok 3 nå. Hadde tenkt å gi meg tidlig i bok nr.1, men mange anbefalte meg å fortsette da de andre visstnok er bedre. Tidvis underholdende på et ok nivå, men jeg håper det tar seg opp..

Anonymkode: 19216...116

AnonymBruker
Skrevet

Synes han der Bjarte var skikkelig ekkel.

Og så litt teit med at Roy liksom var en del av de syv søstre, bare fordi han var homofil.

Anonymkode: 5c955...67f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...