Gå til innhold

Dine erfaringer med rebound sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dine erfaringer med rebound sex?

Svar på om du er mann/kvinne, og om du dumpet/ble dumpet, og om du på tidspunktet fremdeles hadde noen slags følelser for eksen din. 

Anonymkode: 9adfa...73f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var kjempedeilig å få pult ut litt frustrasjon og sinne. Har både dumpet og blitt dumpa. Så lenge man er åpen med personen man har sex med, særlig om det foregår over lenger perioder, så er det bare godt for deg om behovet er der. Kan anbefales til alle. 

Anonymkode: 80b9d...e73

Skrevet

Giftet meg med rebounden jeg...... Nå er vi lykkelig sammen på sjette året 😅

- Kvinne, ble dumpet, følelsene for eksen var vel mest forakt. 

Anonymkode: 8e29c...84c

• Liker 3
Skrevet

Jeg har aldri taklet det bra. Det blir for sårt for meg å hoppe rett i køys med en annen når jeg savner den jeg var sammen med. 
(Kan nok være fordi jeg alltid har blitt dumpa..)

Gjest Alterego666
Skrevet

Bare gode erfaringer med det. Mann som forlot forhold og som syntes det var befriende å komme tilbake i spillet. 

Skrevet

Beste måten å komme videre på, men kan bli litt komplisert ift rebounden hvis man ikke er 100% ærlig. Har opplevd at rebounden får følelser, mens jeg ikke er klar for forhold. 

Anonymkode: 079c1...4d2

Skrevet

Giftet meg med rebounden. 

Nå hadde jeg riktig nok en manne- pause på nesten året mellom dem. Var likevel bare akkurat klar for å date, ikke for forhold. Skulle være uforpliktende moro. 

Det har vært en god del moro ja, men i snart 18 år. Ikke bare moro heller. 😄

Var jeg som dumpet. Det betyr ikke at det er enklere å komme over et langt forhold, etter min erfaring. 

Skrevet

Hvis følelsene for eksen er helt over og forholdet var skikkelig kjipt på slutten,så kan en rebound være fint, har jeg erfart. En flørt som kan få en til å huske på at ting kan være bra, at det kan finnes noen andre der for meg. 

Men hvis det er noen følelser igjen (selv om forholdet også var kjipt, og selv om det var jeg som valgte å gå), så gjør en rebound hele kjærlighetssorgen verre. Så hvilke følelser jeg har for eksen er vel det viktigste her. Har jeg fortsatt følelser, savner jeg han, er jeg trist over bruddet (selv om det var jeg som valgte å gå), så er rebound skikkelig uklokt for min del. Ender opp med å sørge mye hardere, savne eksen mye mer osv. Da er det bare dritt, rett og slett.

Skrevet

Mannen min giftet seg med rebounden sin. 

Anonymkode: eba53...ef4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...