Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hjalp deg med å sette i gang fødselen? Hjelper det med modningsakupunktur og sex? 

Alle de kjerringrådene der ute funker de? 

Anonymkode: 13783...b15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er min oppskrift på fødsel: 

1) Hadde sex 3 ganger med mannen min på samme dag, gikk for begge to alle tre aktene.  

2) Brystvortestimulering etter hver akt, slik at det fremkaller regelmessige "masrier". 

3) Spise en hel ananas helt alene, skal vist være samme hormon i de som man igangsetter fødsler. 

Etter dette gikk jeg og la meg og sov til dagen etter, voknet til vannavgang og fødsel 🙂 

Anonymkode: 65793...2d9

• Liker 2
Skrevet

Nope. Jeg var desperat der jeg gikk og ruget på overtid, prøvde absolutt alle tips med entusiasme og håp. Ingenting funka ;)  Så ikke få opp forhåpningene.

Anonymkode: 0dee2...0db

Skrevet

De tok vannet mitt, det så ut som ei gigantisk heklenål- men er absolutt ikke noe jeg ville prøvd selv da...

Anonymkode: 257d6...390

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De tok vannet mitt, det så ut som ei gigantisk heklenål- men er absolutt ikke noe jeg ville prøvd selv da...

Anonymkode: 257d6...390

Dette er DEFINITIVT ikke noe man prøver selv. Det kan være livsfarlig mtp infeksjoner, barnets posisjon, navlesnor etc. Jeg måtte overvåkes kontinuerlig med CTG med mer etter de tok vannet, det er definitivt ikke noe man gjør hjemme i stua.

Anonymkode: 0dee2...0db

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...