AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #1 Skrevet 31. august 2020 Er det noen her som har funnet tilbake til ekssamboer, etter lengre tid fra hverandre? Altså mer enn bare noen uker måneder. Hvordan gikk det? Hvordan gikk dere frem? Når flyttet dere sammen igjen? Hvilke utfordringer var det?😊 Jeg spør, fordi jeg har selv funnet tilbake til min tidligere samboer, forjoldet var over i halvannet år, og det er nå 6 mnd siden vi bestemte oss for å prøve på ny. Vi bor enda ikke sammen, men har det veldig fint. Anonymkode: a3b1c...c9b
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #2 Skrevet 31. august 2020 Jeg gjorde det. Alt var fint så lenge vi ik bodde sammen. Når vi flyttet sammen sked det ut i samme gamle gørra, og etter 3(bortkastede) år, tok jeg endelig til fornuft og avsluttet for andre og siste gang! Lykke til! Anonymkode: 91139...168 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #3 Skrevet 31. august 2020 Begge søskena mine har funnet tilbake til samboerne sine etter noen år fra hverandre. Og nå har de vært sammen igjen i 10-15 år. 😊 Anonymkode: 86924...8b9 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #4 Skrevet 31. august 2020 Gamle vaner er vond å vende. Alt sklir tilbake igjen til slik det var. Så hvis du savner det gamle dere hadde, så kan du prøve. Hvis du ikke savner det gamle, men tror noen av dere har endret dere, så tar du som oftest grundig feil. Men det tar litt tid før du ser det, ettersom man er blendet av å være "nyforelsket" i hverandre. Alt sklir som oftest tilbake. Gamle rutiner og gamle holdninger. Sånn er det. Anonymkode: 4a4cc...7cf 2
tussi84 Skrevet 31. august 2020 #5 Skrevet 31. august 2020 Ja men det var ikke planlagt og hadde det heller ikke tankene. Vi var heller ikke samboere men var kjærester i nesten 1 år fra jeg var 20 til 21 år. Vi ble sammen igjen da jeg var 29 år etter vi begynte å ta opp kontakten igjen. Vi skulle egentlig bare møtes, men følelsene var jo der enda fant vi ut. Har nå vært sammen i 7 år, gift 2 av dem og får vært første barn i oktober. Både han og jeg har vært sammen med et par andre i mellom tiden. Var ikke sånn at jeg ventet på å få han tilbake, da jeg trodde det hele var et dødt kapittel.
Repus Asserts Skrevet 31. august 2020 #6 Skrevet 31. august 2020 Ja. Var sammen i fem år, så gikk vi fra hverandre. Eller, han gikk fra meg. Vi hadde barn sammen, så kunne ikke kutte kontakten. Etter tre år fant vi sammen igjen,litt etter litt. Det var litt av og på i begynnelsen,gikk fra bare venner til kjærester og samboere, denne prosessen tok rundt to år til sammen. Nå har vi vært samboere i snart syv år,og vi har aldri hatt det bedre. Vi trengte rett og slett å jobbe med oss selv hver for oss en periode. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #7 Skrevet 31. august 2020 Vet om venner som har gjort det slutt og blitt sammen igjen. Noen har det superflott nå. Andre møter de samme problemer på nytt. For meg er gamle forhold et avslutta kapittel, om noen jeg har åpna meg for går fra meg, så "slettes harddisken" for det forholdet. Jeg er ikke generøs og forståelsesfull der. Anonymkode: d9e99...f80 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #8 Skrevet 31. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gamle vaner er vond å vende. Alt sklir tilbake igjen til slik det var. Så hvis du savner det gamle dere hadde, så kan du prøve. Hvis du ikke savner det gamle, men tror noen av dere har endret dere, så tar du som oftest grundig feil. Men det tar litt tid før du ser det, ettersom man er blendet av å være "nyforelsket" i hverandre. Alt sklir som oftest tilbake. Gamle rutiner og gamle holdninger. Sånn er det. Anonymkode: 4a4cc...7cf Ubrukelig hjerne på oss folk Anonymkode: 4ff97...a3f
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #9 Skrevet 1. september 2020 Prøvde igjen etter et halvt år fra hverandre. Ble bare verre og hater hverandre nå. Anonymkode: 056c8...4a6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #10 Skrevet 1. september 2020 Ble sammen igjen etter ett år. Vi har hatt 18 lykkelige år etter det. Møttes da vi var unge og var sammen i tre år før det ble slutt. Bruddet skyldtes et nærmest ultimatum hvor det endte med at jeg dro. Vi var fortsatt glad i hverandre, men kunne ikke være sammen før vi hadde jobbet oss gjennom uforenelige forskjeller. Vi bestemte oss for å jobbe med forholdet, gikk i terapi og gjorde en innsats begge to for at det skulle fungere. Er tvers gjennom lykkelig med mannen min og angrer ikke en dag. Anonymkode: 08045...d0b
Elly22 Skrevet 6. juli 2023 #11 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 31.8.2020 den 19.39): Er det noen her som har funnet tilbake til ekssamboer, etter lengre tid fra hverandre? Altså mer enn bare noen uker måneder. Hvordan gikk det? Hvordan gikk dere frem? Når flyttet dere sammen igjen? Hvilke utfordringer var det?😊 Jeg spør, fordi jeg har selv funnet tilbake til min tidligere samboer, forjoldet var over i halvannet år, og det er nå 6 mnd siden vi bestemte oss for å prøve på ny. Vi bor enda ikke sammen, men har det veldig fint. Anonymkode: a3b1c...c9b Hvem gjorde det slutt og hva gjorde du eller han for å komme tilbake?
Ishavsrøya Skrevet 6. juli 2023 #12 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 31.8.2020 den 22.51): For meg er gamle forhold et avslutta kapittel, om noen jeg har åpna meg for går fra meg, så "slettes harddisken" for det forholdet. Jeg er ikke generøs og forståelsesfull der. Anonymkode: d9e99...f80 Akkurat sånn føler jeg det også.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #13 Skrevet 6. juli 2023 Kommer helt an på hva som gjorde at forholdet ble slutt, tenker jeg. Hvis det er utroskap, er døra låst for alltid! Anonymkode: 9364c...48b
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #14 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 31.8.2020 den 22.51): Vet om venner som har gjort det slutt og blitt sammen igjen. Noen har det superflott nå. Andre møter de samme problemer på nytt. For meg er gamle forhold et avslutta kapittel, om noen jeg har åpna meg for går fra meg, så "slettes harddisken" for det forholdet. Jeg er ikke generøs og forståelsesfull der. Anonymkode: d9e99...f80 Ishavsrøya skrev (5 minutter siden): Akkurat sånn føler jeg det også. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer helt an på hva som gjorde at forholdet ble slutt, tenker jeg. Hvis det er utroskap, er døra låst for alltid! Anonymkode: 9364c...48b Dette svaret skulle være et sitat til disse 2 innleggene. Anonymkode: 9364c...48b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå