Gå til innhold

Går et år fort eller treigt for deg? Hvorfor, begrunne 😋

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymkode: 339ff...a64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo eldre jeg blir, jo fortere går de :ler: Jeg tror det henger sammen med at når man er barn og ungdom, skjer det så mye nytt også mye utvikling hvert eneste år - det er stadig nye milepæler. Som voksen går det mye mer i ett, tiden flyter uten at jeg egentlig tenker over det og plutselig er det jul igjen...

Skrevet

Tid går sakte for barn og hurtig for voksne.  Barn har høyere hvilepuls.  Voksne har langsommere.  Altså går tid raskere for voksne.

Skrevet

Tiden går fortere for hvert år etter at jeg bikket 30..

Jeg hadde stålkontroll på tidsperspektivet hele livet mitt før det, men noe har skjedd med hjernen min etter at jeg fikk min første smart-telefon..

Om det er pga de konstante inntrykkene og informasjons-flomen som gjør at jeg har mindre tid til rådighet hver dag enn før, eller om hjernen "spoler" opp hastigheten på min tidsoppfatning pga. at jeg i voksen alder at opplever færre milepæler, og hverdagen er mye mer ensformig enn som ungdom, hvem vet..

Anonymkode: 9ad62...030

Skrevet

Det går i passe fart.

Skrevet

Tiden flyr, spesielt etter at jeg fikk barn...  

Gjest Maxwell
Skrevet

Tiden går bare fortere og fortere jo eldre man blir. Føler meg gammel som har begynt å si sånt som det 🙈

Skrevet

Tiden går altfor fort synes jeg. Særlig etter jeg ble 30. At det er syv år siden nå er helt utrolig, det føles ikke som om det er syv år siden.

Anonymkode: ae93b...8c2

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Livet er som en dassrull, når det nærmer seg slutten, går det fortere og fortere :P 

Skrevet
1 time siden, Anonymus Notarius skrev:

Livet er som en dassrull, når det nærmer seg slutten, går det fortere og fortere :P 

😂

Anonymkode: 339ff...a64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...