AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #1 Del Skrevet 31. august 2020 Har bestemt meg for å spare til lengre hår igjen, hvor ofte bør man klippe seg da? Anonymkode: 83624...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #2 Del Skrevet 31. august 2020 Jeg tar tuppene hver 4-5 mnd Anonymkode: 867dd...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #3 Del Skrevet 31. august 2020 Jeg har veldig tynt hår som aldri har vokst lengre enn til skuldrene, nå har det vokst lengre fordi jeg tar ølgjær. Klipper det en halv cm selv ca hver 6 uke selv. Anonymkode: f04cc...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #4 Del Skrevet 31. august 2020 Kommer vel an på håret ditt. Jeg har tykt hår som vokser raskt. Tar lang tid før jeg får slitte tupper. Klipper det en gang i året. Og rådet om at man må klippe tuppene for at håret skal bli langt, er bare tull når det feks kommer til mitt hår. Det avhenger helt av hårtypen din og hvor mye du klipper og hvor ofte. Det blir jo ikke langt om du klipper av det som vokser ut. Anonymkode: 200d7...731 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #5 Del Skrevet 1. september 2020 Klipper meg kanskje hver 6-7 mnd du bør heller spørre deg hvor sjeldent du skal klippe deg for å få det langt Anonymkode: 319f8...37c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Del Skrevet 2. september 2020 Klipper det/stusser tuppene hver 6-7 mnd. Har hår til rumpa Anonymkode: a6eac...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. september 2020 #7 Del Skrevet 2. september 2020 Stusser det en gang i året, har hår til korsryggen ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #8 Del Skrevet 2. september 2020 Er det ikke slitt trenger du ikke klippe det vel? sov med det i flette og behandle det pent Anonymkode: 4d57d...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita31 Skrevet 2. september 2020 #9 Del Skrevet 2. september 2020 klippe tuppene 2 ganger i året. Fått langt hår ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #10 Del Skrevet 2. september 2020 Hver gang du vasker håret så masserer du hodebunnen i ca 5 min, så skal du se det vokser fort. Anonymkode: e3e10...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 2. september 2020 #11 Del Skrevet 2. september 2020 Så sjelden som mulig. Har du stygge og slitte tupper og/eller det floker seg veldig må det klippes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 2. september 2020 #12 Del Skrevet 2. september 2020 Da bør du ikke klippe det før det er blitt så langt som du vil ha det. Jeg har langt hår og stusser det en gang i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #13 Del Skrevet 4. september 2020 jeg klipper det hver 4. måned mens jeg sparer, men det er fordi jeg har en oppklipt frisyre som må vedlikeholdes selv om det blir langt. "Mister" et par ukers sparing hver gang. Anonymkode: 57f55...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiskennemo Skrevet 5. september 2020 #14 Del Skrevet 5. september 2020 Jeg drikker øl hver dag, og har fint langt hår. Klipper tuppene kanskje 1-2 ganger i året, men bare om de blir stygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #15 Del Skrevet 5. september 2020 Jeg har langt hår og klipper det 1 gang i året. Da klipper jeg 10-12 cm slik at det holder ett års tid. Anonymkode: d4844...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #16 Del Skrevet 5. september 2020 Er det en fasit på det? Jeg jobbet mye i fjor, var generelt travel, og kom meg av en eller annen grunn aldri til frisøren på et lite års tid. Så traff Korona akkurat da jeg tenkte at "nå er det på tide". Så i Juli hadde det gått 1,5 år siden sist frisørbesøk. Og håret hadde vokst 20+ cm. Klipte meg nå, og frisøren sa at slitte tupper utgjorde 2-3 cm. Anonymkode: d2c1d...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå