Gå til innhold

Sparer til lengre hår, hvor ofte bør man klippe seg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å spare til lengre hår igjen, hvor ofte bør man klippe seg da? 

Anonymkode: 83624...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har veldig tynt hår som aldri har vokst lengre enn til skuldrene,  nå har det vokst lengre fordi jeg tar ølgjær. Klipper det en halv cm selv ca hver 6 uke selv. 

Anonymkode: f04cc...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på håret ditt. Jeg har tykt hår som vokser raskt. Tar lang tid før jeg får slitte tupper. Klipper det en gang i året. Og rådet om at man må klippe tuppene for at håret skal bli langt, er bare tull når det feks kommer til mitt hår.

Det avhenger helt av hårtypen din og hvor mye du klipper og hvor ofte. Det blir jo ikke langt om du klipper av det som vokser ut. 

Anonymkode: 200d7...731

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipper meg kanskje hver 6-7 mnd :)  du bør heller spørre deg hvor sjeldent du skal klippe deg for å få det langt :) 

Anonymkode: 319f8...37c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke slitt trenger du ikke klippe det vel? sov med det i flette og behandle det pent :) 

Anonymkode: 4d57d...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang du vasker håret så masserer du hodebunnen i ca 5 min, så skal du se det vokser fort.

Anonymkode: e3e10...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Da bør du ikke klippe det før det er blitt så langt som du vil ha det.

Jeg har langt hår og stusser det en gang i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klipper det hver 4. måned mens jeg sparer, men det er fordi jeg har en oppklipt frisyre som må vedlikeholdes selv om det blir langt. "Mister" et par ukers sparing hver gang.

Anonymkode: 57f55...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drikker øl hver dag, og har fint langt hår. Klipper tuppene kanskje 1-2 ganger i året, men bare om de blir stygge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har langt hår og klipper det 1 gang i året. Da klipper jeg 10-12 cm slik at det holder ett års tid. 

Anonymkode: d4844...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en fasit på det?

Jeg jobbet mye i fjor, var generelt travel, og kom meg av en eller annen grunn aldri til frisøren på et lite års tid. Så traff Korona akkurat da jeg tenkte at "nå er det på tide". Så i Juli hadde det gått 1,5 år siden sist frisørbesøk. Og håret hadde vokst 20+ cm. Klipte meg nå, og frisøren sa at slitte tupper utgjorde 2-3 cm. 

Anonymkode: d2c1d...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...