Jentegutt Skrevet 31. august 2020 #1 Skrevet 31. august 2020 Har lyst å drive med negler og fotpleie. Har lyst å studere/kurse meg opp på dette tema Drømmen er å starte for meg selv. Får veldig mye negativitet av venner og familie ang dette. Hvorfor er dette så ille, jeg har stor interesse for negler, elsker å stelle med føtter og hender, føler dette er midt i blinken for meg. Blir bare så lei av alle rundt meg skal fortelle meg hva som er rett og galt. Huff måtte bare få det ut 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 Gjør deg du brenner for! Ønsker deg lykke til! Og håper at når du viser at du mener alvor så slutter folk å være negative. Prøv eventuelt å si at du blir lei deg av at folk er negative, slik at de innser at dette påvirker deg? Anonymkode: a89d8...33d 1
Jentegutt Skrevet 1. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjør deg du brenner for! Ønsker deg lykke til! Og håper at når du viser at du mener alvor så slutter folk å være negative. Prøv eventuelt å si at du blir lei deg av at folk er negative, slik at de innser at dette påvirker deg? Anonymkode: a89d8...33d Takk oppmuntring, det setter jeg virkelig pris på. ❤️❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 Bare negler? Hvis ikke kan du bli fotterapeut, det blir man vel på videregående tror jeg Anonymkode: ad28d...ec0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå