Gå til innhold

Hva skal jeg si/gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I fjor satt bestevenninna mi, broren hennes og jeg hjemme hos dem og spilte brettspill da hun skulle på trening. Jeg og broren ble hjemme alene og fortsatte med spillene. Det førte til at vi etter hvert spilte et helt annet spill, for å si det sånn. Vi gjorde enkelte seksuelle handlinger men hadde ikke sex. De var ganske uskyldige ting vil jeg si.

Dette var ikke noe som jeg forventet at skulle skje og det gjenta seg aldri igjen. Om dagen er det mellom oss som om det ikke hadde skjedd i det hele tatt. Vi snakket aldri mer om det. Jeg føler ikke at stemningen finnes lenger mellom oss heller.

Jeg digger ham og vil ha sex med ham men får ikke se ham så veldig ofte lenger. Vi er begge ganske sky/innadvendt og jeg har heller ikke noen erfaring utenom det som skjedde den dagen... så jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre... noen ideer? Jeg kan jo ikke bare sende en melding og spørre rett ut, liksom... det ville være spesielt. Eller er det så enkelt som det, i og med at vi allerede gjorde noen ting før? Men jeg vil ikke at han skal vise en sånn melding til noen...

Hun søster vet forresten ingenting om hva jeg fortalte om tidligere er jeg sikker på og jeg vil at det skal bli sånn.

Endret av oda02
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Netflix og chill?

Anonymkode: 7b8a1...c5b

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Netflix og chill?

Anonymkode: 7b8a1...c5b

Det er som å si det rett ut, det er jo kjempeflaut 😅 særlig mtp at jeg pleier å se ham bare når jeg ser henne.

Skrevet
2 timer siden, oda02 skrev:

Det er som å si det rett ut, det er jo kjempeflaut 😅 særlig mtp at jeg pleier å se ham bare når jeg ser henne.

Hvorfor er det så flaut? 

Alternativt: Brettspill? Da forstår han hva du mener, uten at du skriver noe som ikke tåler at andre ser det. 

Hvis du skal gjøre noe mer med han så må du jo nødvendigvis være sammen med han, fortrinnsvis bare dere 2.

Lykke til!

Skrevet
1 time siden, petterm skrev:

Hvorfor er det så flaut? 

Alternativt: Brettspill? Da forstår han hva du mener, uten at du skriver noe som ikke tåler at andre ser det. 

Hvis du skal gjøre noe mer med han så må du jo nødvendigvis være sammen med han, fortrinnsvis bare dere 2.

Lykke til!

🤔

Eneste problemet er at søsteren hans ikke skal kjenne til dette og hun er alltid med når vi møtes. Det er hun som egentlig er venninna mi, ikke han. Jeg ser ham bare ved tilfeldighet. Skulle hun vite om at vi møttes for noe så uskyldig og uviktig som brettspill uten henne, så ville hun sikkert lure på hva som egentlig foregikk. Med god grunn, altså...

Jeg må da planlegge med ham for "hemmelig brettspill" med vilje. Det føles veldig påtvunget... haha nei, er ikke fornøyd med den løsningen jeg heller...

Jeg skjønner jo at jeg sikkert overtenker.

Men nå som du sier det, så tror jeg at mer spill er nøkkelen. Så enkelt er det. Det å være hjemme hos henne før hun skal på trening er ikke noe som vanligvis skjer, men det betyr ikke at det ikke kan skje en gang til. Med en unnskyldning som et spill får jeg plutselig alenetid med ham når hun går ut og da er det ikke noe problem. Veldig forskjellig fra å måtte sende en melding for å møtes uten henne...

Det kan jo også skje at han ikke er interessert lenger men jeg får i hvert fall prøve.

• Liker 1
Skrevet

Er det verdt å ofre vennskapet deres ?

Anonymkode: d89fa...00d

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det verdt å ofre vennskapet deres ?

Anonymkode: d89fa...00d

Det er ikke et så stort vennskap som jeg har med ham.

Skrevet

Si du kan komme å gi han en avsuging da vel? Var det ikke det som skjedde sist?

Eller bare si «brettspill» i kveld?

Anonymkode: 8bb36...fdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...