Gå til innhold

Erfaring med stimulering av brystvorter for å fremkalle rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort det?

Anonymkode: 6fc72...0b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette trodde jeg bare var tull, men det funket for meg 😊 Må være tålmodig da og tåle litt såre brystvorter 

Skrevet

Virka på meg😊 

Anonymkode: fee9b...ec0

Skrevet

Sjekk ut evarosebirth på insta.

Anonymkode: 58225...490

Skrevet

Funka overhodet ikke på meg. Satt og rulla på brystvortene hver eneste dag fra termin, måtte likevel settes i gang to uker over 😅😅 Eneste det gav meg var vonde kynnere.

Anonymkode: 18382...92c

Skrevet

Jeg ble tipset av jordmor om å prøve det under fødselen da det plutselig stoppet opp under pressingen og ble lenge mellom riene. Vet ikke om det var det som gjorde det, men riene ble hvert fall tettere igjen da jeg gjorde det :)

Anonymkode: a207f...748

Skrevet
16 timer siden, Jessic_a skrev:

Dette trodde jeg bare var tull, men det funket for meg 😊 Må være tålmodig da og tåle litt såre brystvorter 

Hvordan gjør man det egentlig? Og hvor lenge, hvor mange ganger?

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk ut evarosebirth på insta.

Fordi den kontoen utløser oxytocin i seg selv, eller står det noe om brystvortemassasje der?😅

Anonymkode: dbacb...451

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør man det egentlig? Og hvor lenge, hvor mange ganger?

Fordi den kontoen utløser oxytocin i seg selv, eller står det noe om brystvortemassasje der?😅

Anonymkode: dbacb...451

Hun poster flere filmer og bilder som viser brystvortestimulering under fødsel. Se feks fødselsfilmen fra 23.08.

Skrevet

Takk for svar! Hører også gjerne litt om hvordan dere har gjort det i praksis, dere som det har funka for?

Anonymkode: 6fc72...0b6

Skrevet

Uff nei, det gjør for vondt.

Anonymkode: 479a9...0b1

Skrevet

Mannen fikk beskjed av jordmor om å gjøre det med meg på fødestua. Han syntes det var veldig rart å gjøre det foran alle der, men det funka for å stimulere til rier 😂

Anonymkode: eff42...bf3

Skrevet

Det virket ekstremt bra for meg. En uke før termin hadde vi sex hvor han kom inni meg, og de neste par timene stimulerte jeg brystvortene med noen minutters mellomrom. Det resulterte i regelmessige rier, og 13 timer senere var babyen ute. 

Anonymkode: dc2a8...af7

Skrevet

Dette virket faktisk for meg! Jeg hadde mye kynnere 3 dager på overtid. Prøvde å stimulere brystvortene, og etterhvert startet riene. 

Anonymkode: 057e3...ed5

Skrevet

Virket for meg, hadde sex først og deretter brystvortestimulering. Det satte i gang fødselen 🙂

Anonymkode: b2c2d...17b

Skrevet

Funka så dårlig på meg at jeg måtte settes i gang 😜

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Sokkar skrev:

Funka så dårlig på meg at jeg måtte settes i gang 😜

Samme her 😅😅 Sex flere ganger daglig og intens brystvortestimulering da jeg var på overtid, men det skjedde null, nix og nada 🤷🏽‍♀️

Skrevet
Akkurat nå, boblevann skrev:

Samme her 😅😅 Sex flere ganger daglig og intens brystvortestimulering da jeg var på overtid, men det skjedde null, nix og nada 🤷🏽‍♀️

Samme her. Men var et greit tidsfordriv da, siden jeg gikk og venter og ventet... 

Skrevet
1 minutt siden, Sokkar skrev:

Samme her. Men var et greit tidsfordriv da, siden jeg gikk og venter og ventet... 

Sant nok😄

• Liker 1
Skrevet

Det er vel "ingenting" som hjelper hvis ikke barnet er klart, men hvis barnet er klart og bare trenger et lite push, tror jeg brystvortestimulering er blant de tingene som beviselig har en viss effekt.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Forøvrig hjalp ikke ekstreme latterbyger, omgangssyken, kanel, hvitløk, sterk mat, rømmegrøt, hvile, gå i trapper eller ballong heller.... 

Endret av Sokkar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...