Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fulgt litt med her en liten stund, og vi har nettopp begynt å prøve. Jeg har forsøkt å tracke syklusen min siden spiraluttak før sommeren, men jeg har til nå hatt rimelig uregelmessig mens (mange dager, kraftige blødninger og mye vondt). Forrige syklus var enten på 25 eller 28 dager (så det hjelper). Grunnen til at jeg skriver enten 25 eller 28 er fordi jeg noterte to ulike dager som første mens, i to ulike apper: den ene fra en torsdag, fordi jeg blødde litt torsdag, litt fredag, bittelitt lørdag også jevnt fra søndagen. Det stoppet mellom torsdag-søndag. Dette var forrige syklus. Nå er jeg igjen litt usikker. Jeg hadde litt blod i går, men ingenting i natt og kun lyserosa på papiret ved toalettbesøk i hele dag. Er det da det som kalles spotting/mellomblødning? Kort oppsummert: hvor mye blod skal til for å regne som mensen? Jeg hadde to dager forrige helg hvor jeg blødde, samt en dag forrige uke og to uken før, men de stoppet med en gang... Blir helt forvirra også har jeg sett at mange her kan så mye og er så gode når de svarer, så krysser fingrene 🤞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...