Gå til innhold

Dra til røde soner i Sverige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber med barn og ungdom, samboer må til Sverige, belastet rød sone. Høyt smittetall der.

Er det uansvarlig av han? Da vi jo bor sammen.

Hva synes dere? Jeg kjenner på at hvis det blir smittet ut av det spores det sikkert til den reisen, eventuelt 

Bør jeg og han sove adskilt da i 14 dager etter retur? 

Hva synes dere? 

Anonymkode: ad736...a57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som gjør at han absolutt MÅ til rød sone?han blir i alle fall satt i karantene ved hjemreise og det gjør nok kanskje du også siden du bør med han. 

Anonymkode: c67e1...0c1

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som gjør at han absolutt MÅ til rød sone?han blir i alle fall satt i karantene ved hjemreise og det gjør nok kanskje du også siden du bør med han. 

Viktig at samboeren får billig alkohol og godteri vettu.

Anonymkode: 54bc4...a09

• Liker 2
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viktig at samboeren får billig alkohol og godteri vettu.

Anonymkode: 54bc4...a09

Besøke familie. 

• Liker 2
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har tenkt å si han skal et annet sted, en grønn sone, men faktisk dra til en rød. Jeg synes kanskje det er litt dumt, men jeg kan jo ikke bestemme hans liv.

Skrevet

Har virkelig folk så begrenset fantasi evt. liv at de ikke skjønner at noen av oss faktisk trenger å reise? Ikke for å kjøpe "billig godt og sprit", men for  - i mitt tilfelle- å besøke en alvorlig syk mor/svigermor. 

Anonymkode: 7d7a9...7ff

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har virkelig folk så begrenset fantasi evt. liv at de ikke skjønner at noen av oss faktisk trenger å reise? Ikke for å kjøpe "billig godt og sprit", men for  - i mitt tilfelle- å besøke en alvorlig syk mor/svigermor. 

Min samboer MÅ ikke, er mer av egen lyst. Ingen er syke. Hva tenker du da? De skal bare være hjemme hos familien 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min samboer MÅ ikke, er mer av egen lyst. Ingen er syke. Hva tenker du da? De skal bare være hjemme hos familien 

Hadde det vært samboeren min hadde han blitt plassert i gjesterommet i 10 dager om han reiste utenlands nå, samme om det er rød eller gul sone. Husk, det er ikke grønne soner nå lengre. Selv om det blir gule soner, er det absolutt ikke anbefalt å reise utenlands nå

Anonymkode: b7014...cfc

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det forsatt selvfølgelig er innenfor. Jeg har en voksen datter i et annet rødt land, og på et eller annet tidspunkt kommer jeg til å dra og besøke henne. Det er svært lite man absolutt MÅ her i verden, men å treffe familien sin er et helt legitimt behov. 

• Liker 2
Skrevet

Fortell han at han må ligge i telt ute i 10 dager når han kommer hjem, så kanskje han ombestemmer seg 😏

• Liker 4
Skrevet

Det verste er at han har tenkt å lyve!? Han har altså ikke tenkt å gå i karantene. Hadde jeg ALDRI akseptert. 

Anonymkode: aa1bb...85c

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har tenkt å si han skal et annet sted, en grønn sone, men faktisk dra til en rød. Jeg synes kanskje det er litt dumt, men jeg kan jo ikke bestemme hans liv.

Troll

Anonymkode: c946a...8de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...