Miss.Wildfox Skrevet 31. august 2020 #1 Skrevet 31. august 2020 Noen gode tips til velfungerende hårbørste som tørker og glatter håret? Er det bare ræl eller finnes det noen gode børster?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #2 Skrevet 31. august 2020 Jeg har Dyson Airwrap, og er strålende fornøyd. Bruker den etter hver eneste hårvask, og resultatet varer i dagesvis. Man kan imidlertid ikke bruke den på helt vått hår, men det gjelder alle varmluftbørster, så vidt jeg vet. Man føner det, eller lar det lufttørke, til ca 80%. Anonymkode: 24afc...4b6
Miss.Wildfox Skrevet 2. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2020 På 31.8.2020 den 14.22, AnonymBruker skrev: Jeg har Dyson Airwrap, og er strålende fornøyd. Bruker den etter hver eneste hårvask, og resultatet varer i dagesvis. Man kan imidlertid ikke bruke den på helt vått hår, men det gjelder alle varmluftbørster, så vidt jeg vet. Man føner det, eller lar det lufttørke, til ca 80%. Anonymkode: 24afc...4b6 Den ser fantastisk ut, men prisen da 😭😫
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 På 31.8.2020 den 14.22, AnonymBruker skrev: Jeg har Dyson Airwrap, og er strålende fornøyd. Bruker den etter hver eneste hårvask, og resultatet varer i dagesvis. Man kan imidlertid ikke bruke den på helt vått hår, men det gjelder alle varmluftbørster, så vidt jeg vet. Man føner det, eller lar det lufttørke, til ca 80%. Anonymkode: 24afc...4b6 Hvor glatt blir det, og hvordan hår har du fra før av? Anonymkode: 446cb...101
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 Jeg har denne fra Revlon. Bruker den når håret er litt tørrere enn håndkletørt. Vil si den er mer som en hårføner enn en glattetang. Det blir det samme som å børste og føne håret samtidig. https://www.lyko.no/revlon-tools/revlon-pro-collection-one-step-dryer-and?gclid=Cj0KCQjwhb36BRCfARIsAKcXh6H25LdW8xhVNcDqeBca6kr5jwraKBXL07OtzObp6P3KncH6H3X-z_UaAuBIEALw_wcB Anonymkode: a11e0...6e6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor glatt blir det, og hvordan hår har du fra før av? Anonymkode: 446cb...101 Nordisk hårtype (tynne hårstrå), tykt, skulderlang bob. Så etter en dusj har jeg noen uregelmessige bølger, og det kan ha en tendens til å frizze litt om vinteren. Men generelt får jeg også godt resultat av en hårføner og hårbørste/rundbørste, så håret mitt er greit å jobbe med. Dyson gir imidlertid både bedre resultat, og går mye raskere. Jeg foretrekker litt volum. Så glattetang har aldri fungert på meg. Om man er av typen som liker glattetang tviler jeg på at varmbørste erstatter dette, men her gjetter jeg. Anonymkode: 24afc...4b6
Lillemy- Skrevet 6. september 2020 #7 Skrevet 6. september 2020 Jeg har kjøpt Black Gold Volumiser Dryer fra Hot Tools. Jeg synes den fungerer bra 🙂 Den er lettere å bruke enn å bruke både hårføner og rundbørste. Jeg får volum i håret og det legger seg fint. Det eneste er at den bråker litt.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #8 Skrevet 6. september 2020 På 2.9.2020 den 10.10, Miss.Wildfox skrev: Den ser fantastisk ut, men prisen da 😭😫 Uumm tør nesten ikke å se etter.. hva koster den? Anonymkode: 99665...6f4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #9 Skrevet 7. september 2020 På 2.9.2020 den 10.15, AnonymBruker skrev: Jeg har denne fra Revlon. Bruker den når håret er litt tørrere enn håndkletørt. Vil si den er mer som en hårføner enn en glattetang. Det blir det samme som å børste og føne håret samtidig. https://www.lyko.no/revlon-tools/revlon-pro-collection-one-step-dryer-and?gclid=Cj0KCQjwhb36BRCfARIsAKcXh6H25LdW8xhVNcDqeBca6kr5jwraKBXL07OtzObp6P3KncH6H3X-z_UaAuBIEALw_wcB Anonymkode: a11e0...6e6 Denne har jeg også, og jeg er ikke fornøyd. Jeg opplever at håret må være veldig tørt på forhånd, og mitt hår tørker sakte (veldig tykt/grovt), så da er poenget borte. Er for øvrig fornøyd med resultatet, men føner + vanlig rettetang er enklere og kjappere. Anonymkode: a905d...1ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå