AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #1 Skrevet 31. august 2020 Har i dag prøvd å gå med trang bukse og undertøy frem morgen av og frem til nå i skrivende stund, men nå måtte jeg få de av meg. Buksa måtte legges vekk, men undertøyet går det bra med.... i allefall foreløpig.... Så da lurer jeg hvordan i alle dager klarer dere damer å gå med klær som er så trange? Som er stramt både her og der. Det kan ikke være behagelig å ha buksa gående helt opp i "Sinsenkrysset" og dalstrøka innenfor...uten nevne sted Til slutt hvordan holder dere ut en hel dag? Jeg er mann og spør dumt, men jeg er veldig nysgjerrig av så jeg håper er tilgitt for at jeg spør Anonymkode: b328a...356
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #2 Skrevet 31. august 2020 Jeg er slank og nokså godt trent, da sitter skinny jeans på meg som tights. Buksene jeg velger ut er som regel også av et stretchy materiale og dermed også mer behagelige. Tidligere har jeg prøvd skinny jeans bra blant annet Levis, men da synes jeg at det blir ubehagelig å sitte mens man jobber nesten en hel dag. Da jeg hadde en noe høyere fettprosent så "kuttet" buksene meg på lovehandlesene og da ble det litt ubehagelig. Eneste er de dagene rett før mens hvor kroppen eser ut, da blir det litt ubehagelig å gå med stramme jeans. Anonymkode: 1d65a...29a 3
Gjest Sugar Plum Fairy Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 Bytter til sømløse yogatights når jeg er hjemme🤷♀️Om høsten går jeg mer med kjoler og strømpebukse enn bukser. Gleder meg til det..
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 Tror de fleste trange bukser vi bruker er ganske elastisk. Enkelte føles nesten som treningstøy. Anonymkode: b28af...0b6 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 Har du prøvd å gå med høye hæler? Anonymkode: 9c274...18d 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 Det er litt enklere som kvinne enn mann tror jeg. De trange buksene er myke og ikke så trange at det blir camel toe. Anonymkode: e4507...f4d 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 Bruker kun jeans når jeg er utenfor huset (eller får besøk hjemme), alt fra 1-5 timer. Mine jeans er lite elastiske. Hjemme er det behagelige klær som gjelder. Nekter å gå fra 7-22 i ubehagelige klær prøver selvsagt å unngå de mest ubehagelige variantene. Går aldri med høye hæler, skjorter eller åletrange kjoler f.eks. Anonymkode: 9cc56...ddb
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #8 Skrevet 2. september 2020 De er elastiske så det er mer behagelig enn stive mom jeans. Anonymkode: b2cde...f9a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #9 Skrevet 2. september 2020 Liker super skinny bukser, men da er de også meget fleksible med mye elastan. Derfor går det fint. Anonymkode: 6a59a...dae 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #10 Skrevet 2. september 2020 Skifter til comfy-pants når jeg kommer hjem😄 Anonymkode: cf189...8a7
Ludovica- Skrevet 2. september 2020 #11 Skrevet 2. september 2020 Klarer ikke å gå med ettersittende klær Syns det er ubehagelig.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #12 Skrevet 7. september 2020 Vi har ikke «utstyr» der nede som gjør det enklere. Så er de fleste elastiske som gjør livet litt lettere Anonymkode: 015ea...393 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #13 Skrevet 9. september 2020 Stretchy bukser i falsk dongeri, ser ut som skinny jeans men er mer som en tykk tights. Og så er jeg tynn så det der ingenting å klemme eller skvise Anonymkode: 09c23...a94 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå