Pepita Skrevet 20. juli 2005 #1 Skrevet 20. juli 2005 Vi skal flytte nå og i den forbindelsen må vi jo flytte post, flytte i folkeregistret, flytte adsl, alarm +++. Noen som kan hjelpe meg med hva, hvor og hvordan?
Gjest nyinnflyttet Skrevet 20. juli 2005 #2 Skrevet 20. juli 2005 I god tid før flytting fikk jeg adrlapper på posten,som jeg sendte ut til div. Til kjentfolk sendte jeg adr endring pr.mail og med nytt tlf.nr. da vi var i byen gikk vi på lignings/folkereg og meldte flytting. Kontakt de du har adsl fra og si ifra, så får du høre hvirdan de gjør det. Regner md at de oppmonterer samme alarmen til deg der du skal flytte. Ring og snakk med de i god tid. Husk og melde fra til legen/tannlegen. Alle klubber/medls du er i også.
Veslejenta Skrevet 20. juli 2005 #3 Skrevet 20. juli 2005 Sjekk alle du har fått blader, regninger etc fra siste to månedene, så får du en forholdsvis god oversikt over hvem du må melde adresseforandring til. I en del banker blir adressen automatisk oppdatert fra folkeregistreret, men det bør du sjekke.
Spirito Skrevet 23. juli 2005 #4 Skrevet 23. juli 2005 Vi fikk en kjempefin kryss-av-liste over ting som måtte gjøres ved flytting da vi kjøpte huset. Listen lå inni permen med papirer som fulgte med huset. Kanskje du kan stikke innom en megler og få en slik liste? Den hjalp oss ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå