AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #1 Skrevet 31. august 2020 Jeg undres litt over denne moten med bukser som har veldig høyt liv. Er greia at damer synes det er fint? Eller er det er opprør mot det som har vært sett på som sexy (fin rumpe og flat mage), et slags "jeg går i det jeg vil og nekter å la samfunnet diktere hva jeg skal ha på meg" og derfor fremhever de størrelsen på magen? Anonymkode: 134f6...ca1
IkkeAnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #3 Skrevet 31. august 2020 Høytlivsbukser er utrolig mye mer komfortable! Dessuten syns jeg ikke det er noe mindre attraktivt enn bukser med lavt liv, som jo ofte fører til typ "muffintop" som er veldig lite flatterende. Det mest attraktive må jo være når en føler seg vel og komfortabel i det en har på seg 😊 13
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #4 Skrevet 31. august 2020 27 minutter siden, Chuck skrev: Det er mote. Slapp av. Ja jeg vet som sagt at det er mote. Spørsmålet er om moten er basert på komfort eller det visuelle. Jeg er all for komfort, det er bare et spørsmål, slapp av. Anonymkode: 134f6...ca1
Chuck Skrevet 31. august 2020 #5 Skrevet 31. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg vet som sagt at det er mote. Spørsmålet er om moten er basert på komfort eller det visuelle. Jeg er all for komfort, det er bare et spørsmål, slapp av. Anonymkode: 134f6...ca1 Moten skifter hele tiden. Latterlig å tillegge så mye mening i bukser som du gjør. 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #6 Skrevet 31. august 2020 Personlig sverger jeg til bukser med høyt liv da de er mye mer komfortable og gjør at jeg føler meg vel. Jeg har noen kilo for mye og ville ikke følt meg vel i bukser med lavere liv, muffintop er så sykt uflatterende. Heldigvis er jeg - til tross for de ekstra kiloene - velsignet med timeglassfigur, dermed passer disse buksene meg perfekt. MEN! Jeg sørger for å ha overdelen OVER buksa, ikke inni. Ønsker ikke å prakke på folk mage-cameltoen jeg får på grunn av glidelåsen 🤪 Anonymkode: c960e...4c8 6
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 31. august 2020 #7 Skrevet 31. august 2020 Høyt liv er mer flatterende på de fleste, spesielt de med noen kilo for mye, som får såkalt muffintopp (fett som henger over bukselinningen) i bukser med lavt liv.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #8 Skrevet 31. august 2020 Jeg bruker bukser med høyt liv. De holder inne magen 😛 MEN jeg har ALDRI toppen/genseren nedi buksa, for da ser det jo ut som at ryggen er halvparten så lang som den egentlig skal være 😅 Anonymkode: 08375...958
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #9 Skrevet 31. august 2020 Som flere over her nevner, velger høyt liv fordi det er mer flatterende på min noe store mage. Lavt liv enten deler opp magen eller den blir liggende over linningen. Lite pent. Anonymkode: cfdf4...5d6 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #10 Skrevet 31. august 2020 Jeg har flere bukser med høyt liv fordi jeg synes det er flatterende på min flate mage! Særlig i profil. Synes ikke høyt liv er særlig pent på store mager. Anonymkode: 4aefe...dd6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #11 Skrevet 31. august 2020 -Komfortabelt når man sitter sammenlignet med low rise jeans -Gir illusjon om lengre ben -Går man mye med store gensere (slik man gjerne gjør her til lands 90% av året) så kan man tucke deler av den i ned buksen slik at det ikke ser ut som man er et gående firkantet telt på to ben (ser i alle fall bedre ut på meg som er litt lav, da slipper jeg å bli "spist opp" av genseren min) -Man slipper å tenke over hvor kort overdelen man vil bruke er Anonymkode: d0ef5...64d 3
Minlillelykke Skrevet 31. august 2020 #12 Skrevet 31. august 2020 Foretrekker bukser med høyt liv, både fordi jeg har noen kilo for mye og fordi jeg har ett keisersnitt arr akkurat der low cut buksekanten legger seg. 1
Gjest Saph Skrevet 31. august 2020 #13 Skrevet 31. august 2020 Fordi det er komfortabelt. Bruker det spesielt når jeg har mensen, plass til oppblåst mage og ikke noe som klemmer. Gir egentlig beng om andre syns det er fint, jeg syns det er fint.
Gjest YtreYtterst Skrevet 31. august 2020 #14 Skrevet 31. august 2020 Jeg er slank og har lang overkropp. Høyt liv er både komfortabelt, og bidrar til å gjøre at kroppen min ser mer velbalansert ut. I tillegg kommer hoftene bedre frem, bena ser lengre ut, og jeg får fremhevet midjen.
Djungelvrål Skrevet 31. august 2020 #15 Skrevet 31. august 2020 6 timer siden, Anonymus Notarius skrev: Høyt liv er mer flatterende på de fleste, spesielt de med noen kilo for mye, som får såkalt muffintopp (fett som henger over bukselinningen) i bukser med lavt liv. Hjelper ikke når rumpa på 99% ev de blir dritstygg, mye pga lommer som sitter langt oppå ryggen. Fant endelig denne, hadde lyst på en hullete baggy bukse. Denne har store og litt lave lommer med fin pris. https://www.zalando.no/gap-girlfriend-med-tulipan-dest-jeans-relaxed-fit-medium-wash-gp021n07r-k11.html
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #16 Skrevet 31. august 2020 Utvaska jeans trukket langt forbi navlen er det så godt som ingen som kler. Gleder meg virkelig til denne grisestygge trenden er over, og folk rister på hode og lurer på hva de tenkte med da de kledde seg sånn. Om ti år ser vi på dette omtrent som vi ser på hockeysveisen. Anonymkode: c7331...aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå