Gå til innhold

Ungen har sporing på meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare syte og bruker denne kanalen 🙄Har vært hjemme nå i nesten en uke . Ungen har vært syk og i tillegg må vi være ekstra forsiktig pga korona. Så ungen er hjemme en dag til selv om det er frisk . Ungen har naturlig nok vært ved meg hele tiden , for pleie, trøst , se på film ilag, sove sammen .... ungen greier ikke å slippe meg ut av syne Så når jeg går på do følger det etter meg ... hele tiden etter meg. Nå har jeg begynt å få hetta.  Barnet er 7 år . 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si: jeg er ikke så syk, jeg klarer meg fint selv. Takk for at barnet er omsorgsfull, men nå er det på tide å gå og leke! Finn på et eller annet morsomt som okkuperer barnet en stund. 

Anonymkode: 370e0...537

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Si: jeg er ikke så syk, jeg klarer meg fint selv. Takk for at barnet er omsorgsfull, men nå er det på tide å gå og leke! Finn på et eller annet morsomt som okkuperer barnet en stund. 

Jeg misforsto litt. Leste at det var du som var syk....

Skrevet

Si at h*n må gå og leke. Gjør noe annet. Si at barnet ikke skal være med. Si at du vil være på do alene, at du vil sitte alene og lese elns. Det er du som er voksen, ikke la barnet bestemme dette.

Anonymkode: 2d3f9...127

• Liker 4
Skrevet

Jeg trodde det var en tenåring som hadde lagt inn en sporingsapp på telefonen din. Kanskje du bare skal akseptere at akkurat nå har barnet stort behov for nærhet? 
Og så er det lov å si du vil være i fred på toalettet, og gi samme rettighet til barnet. 

Anonymkode: b15e5...1fd

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...