Gå til innhold

Han sa jeg så ut som ei som brukte strap-on

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakket med en om sex i går og han kunne fortelle meg at jeg så litt ut som strap-on typen.

Jeg vet ikke helt hvordan en slik person ser ut egentlig, men jeg er kjenner faktisk jeg er litt fornærmet. Og jeg vurderer å ta en kraftig helomvending stilmessig. 

Hvorfor i allverden sa han dette til meg? Hvordan tenker dere at folk som bruker strap-on ser ut? 

Anonymkode: 679fb...61c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er høye feminine amasoner, med timeglassfigur og en nokså direkte fremtoning. Sexy!

Anonymkode: b78ef...647

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ble fornærmet for det så slutt å prat om sex. Hvis det er en date så skjønner jeg ikke hvorfor du prater om puling. Ha litt klasse, hold tilbake og vis at du er mye mer enn bare sex. 

Anonymkode: 7efdf...5ac

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ble fornærmet for det så slutt å prat om sex. Hvis det er en date så skjønner jeg ikke hvorfor du prater om puling. Ha litt klasse, hold tilbake og vis at du er mye mer enn bare sex. 

Anonymkode: 7efdf...5ac

Men hva tenker du om spørsmålene som jeg stilte i HI? 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva tenker du om spørsmålene som jeg stilte i HI? 

Jeg hadde ikke lagt noe i det, annet enn at han fisker etter om du faktisk kunne tenke deg å oppfylle et ønske han har.  Hvis dere først snakker om sex, og du tar dette opp i verste mening, så tror jeg du har misforstått.  Muligens utstråler du en viss dominans, eller seksuell selvsikkerhet,  som du tydeligvis ikke har.  

Anonymkode: 4122f...dda

• Liker 7
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke lagt noe i det, annet enn at han fisker etter om du faktisk kunne tenke deg å oppfylle et ønske han har.  Hvis dere først snakker om sex, og du tar dette opp i verste mening, så tror jeg du har misforstått.  Muligens utstråler du en viss dominans, eller seksuell selvsikkerhet,  som du tydeligvis ikke har.  

Anonymkode: 4122f...dda

Det jeg forestilte meg var en særdeles maskulin og tettbygd kvinne. Siden jeg anser meg for å være høvelig feminin og legger litt tid i å ta vare på meg selv, tok jeg den kommentaren rimelig nært. Uansett hvor selvsikker noen er, så er det alltid noe som slår hardere enn annet.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg forestilte meg var en særdeles maskulin og tettbygd kvinne. Siden jeg anser meg for å være høvelig feminin og legger litt tid i å ta vare på meg selv, tok jeg den kommentaren rimelig nært. Uansett hvor selvsikker noen er, så er det alltid noe som slår hardere enn annet.

Du har virkelig misforstått!

• Liker 9
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakket med en om sex i går og han kunne fortelle meg at jeg så litt ut som strap-on typen.

Jeg vet ikke helt hvordan en slik person ser ut egentlig, men jeg er kjenner faktisk jeg er litt fornærmet. Og jeg vurderer å ta en kraftig helomvending stilmessig. 

Hvorfor i allverden sa han dette til meg? Hvordan tenker dere at folk som bruker strap-on ser ut?

Tror ikke han mente så mye med det... er du sikker på at han ikke sa det en humoristisk tone? Eller var han ei terglus som bare ville se deg fornærmet? Har vært bedre å tolket hvis vi har hørt hva dere diskuterte... Med klær er det umulig å se om du ser ut som ei strapon-dame...

Skrevet

Tipper det var en klumsete kommentar, i et forsøk på å ta opp noe halvseriøst i en spøkefull tone, for å se an din reaksjon.. 

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Med klær er det umulig å se om du ser ut som ei strapon-dame...

Det er omvendt! Hvis man kler deg veldig dramatisk og feminint, kan man se meget dominerende ut. Uten klær ser man ikke så dominerende ut. 

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sexy, med andre ord!☺️

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er omvendt! Hvis man kler deg veldig dramatisk og feminint, kan man se meget dominerende ut. Uten klær ser man ikke så dominerende ut. 

Ja jeg ser den, men det betyr jo ikke at hun bruker strapon vel, kanskje mere at hun er litt kink og det kan jo avsløres på kleskoden...

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan tenker dere at folk som bruker strap-on ser ut? 

Først og fremst kvinne. Tynn og lang! Ikke runde sånn typiske "dameformer". Ser dominant og selvsikker ut, men kan være både maskulin og feminin. Det er så sexy og vakkert med sånne kvinner 😍😍

Anonymkode: a5cc0...5ca

Skrevet

#krenkebenken

Anonymkode: e9034...0d7

Skrevet

sikkert fordi han tenner på det.. 

Anonymkode: b8dfb...646

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan de ser ut, antar de er like forskjellige som andre. Men det jeg tenker meg er at de utståler selvsikkerhet, vet at de er pene, og er trygge på egen seksualitet.

En gang jeg var på ferie fikk jeg spørsmål fra en amerikaner på en bar om jeg var Domina. Først skjønte jeg ikke noe, men så la jeg merke til at han beundret mine Killstar boots. Så man kan sende diverse sexsignaler uten at det er med hensikt.

Anonymkode: 945ea...559

• Liker 1
Skrevet

Han sjekket hvorvidt du kunne tenke deg å ta han med strapon på en klumsete måte . 
slutt å være så nærtagende da bør du ikke snakke om sex med han . 

Anonymkode: 480ad...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...