Gå til innhold

Hvilke innesko har barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe nye innesko til skolen til gutt, 12 år. Hva er vanlig? Joggesko, crocs, slippers?

Anonymkode: 2b9eb...9bb

Skrevet

Alle våre bruker crocs og det bruker de fleste andre også. De er behagelige å gå med, tåler vann (når brannalarmen går må de rett ut samme hva de har på beina) og ikke minst er lette å få på. Det finnes definitivt sko som er bedre for føttene, men jeg ser at de som har sko med knyting eller som gjør at barnet må sette seg for å ta dem på heller enn å bare stikke føttene nedi i langt mindre grad bruker inneskoene sine og da er jo hensikten borte. Så velg sko som er enkle å få på slik at barnet faktisk bruker dem. 

• Liker 3
Skrevet

Mine har slippers og sandaler.

Skrevet

2.klassing: bruker slippers på skolen og har sandaler på sfo.

Anonymkode: 5acf9...64a

Skrevet

Slippers 

Anonymkode: 8a092...3b4

Skrevet

Lette sandaler med borrelås. Ikke like klamt som crocs eller joggesko, samtidig som de sitter bedre på foten enn slippers.

Skrevet

Det må da en 12-åring kunne si selv. Kjøp det det er mest sannsynlig at han/hun vil bruke. Dvs det de andre har, det h*n har lyst på.

Anonymkode: 98cd4...6e1

• Liker 1
Skrevet

Adidas slippers. 
blir fort varme på beina om man går med joggesko inne hele dagen☺️

Anonymkode: 80e62...0d5

Skrevet

Min førsteklassing bruker crocs

Anonymkode: 0d383...13f

Skrevet

Min bruker crocs, ellers blir de bare stående i gangen. De blir ikke gått mye i uansett, det er jo stort sett bare mellom gangen og pulten.

Anonymkode: 27b69...cea

Skrevet

4. klassingen her bruker slippers. 

Anonymkode: 3257e...497

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...