Gjest Xavia Skrevet 20. juli 2005 #1 Skrevet 20. juli 2005 Jeg er visst blitt satt på saken "selskapslokaler". Vi ønsker en intim og hyggelig middag på en av Oslos restauranter. Nå har jeg sendt e-post til flere av dem. Noen som har erfaring med hvordan restauranter/selskapslokaler er til å svare på e-post?? Ble plutselig litt engstelig for at det kanskje hadde vært lurere å ta en telefon direkte.
tommeline Skrevet 20. juli 2005 #3 Skrevet 20. juli 2005 Jeg tror det kan være lurt å ta første kontakt pr telefon. Og heller bruke e-post etterhvert når du vet hvem du skal forholde deg til og sånt. Men har ikke så mye erfaring med restauranter Oslo..
Gjest Xavia Skrevet 20. juli 2005 #4 Skrevet 20. juli 2005 Hmmm...ja kanskje jeg burde det. Men vi har jo ikke noen konkret dato enda, så da er jeg vel like langt. Det må sies at flere av restaurantene jeg har vært i kontakt med har bra hjemmesider med kontaktskjema o.l.
Coria Skrevet 20. juli 2005 #5 Skrevet 20. juli 2005 Vi hadde god erfaring med å skrive e-post. Da har man alt skriftelig, så da er det vanskeligere at det oppstår misforståelser eller at man glemmer ting som er blitt sagt. Vent noen dager og se om du får svar. Det er jo tross alt midt i ferietiden.
Gjest Guest Skrevet 20. juli 2005 #6 Skrevet 20. juli 2005 Hvis de har hjemmesider med kontaktskjema, svarer de nok - men som noen over sa, så er det jo ferietid også da.
Catzy Skrevet 20. juli 2005 #7 Skrevet 20. juli 2005 Ja, takk, begge deler. Jeg ville sendt en e-post først, og så ringt dem et par dager etterpå, hvis de ikke svarte. Hvis de har lest e-posten, så vet de litt mer enn hvis du bare begynner å plapre i vei. Og hvis de ikke har lest den, så har du fått fanget opp det med en gang. Catzy
Gjest Xavia Skrevet 20. juli 2005 #8 Skrevet 20. juli 2005 Må bare si at jeg allerede nå har fått fem svar på e-post!! Er veldig fornøyd, og spesielt ettersom to av dem er veldig aktuelle. Vi skal se på lokaler i uke 31, som jo er i august og kanskje vi da har fått prøvingsattestene og kan booke dato?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå