AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #1 Del Skrevet 31. august 2020 Hvilken er best, og har best utvalg av Nespresso eller Dolce Gusto? Eller er det noen andre som er «bedre»? Jeg vil helst ha en maskin som har kapsler som latte, cappuchino osv. Er ikke så glad i svart vanlig kaffe, må ha med melk og smak. Nespresso sin ser jo best ut synes jeg da, og det er en fordel siden den skal stå på «utstilling» på kjøkkenbenken. Men er så usikker på utvalget, synes det ser ut som at det er mest svart kaffe i kapselutvalget, uten at jeg har sjekket det ut så alt for mye altså. Anonymkode: 2f216...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #2 Del Skrevet 31. august 2020 Du bør smake på alternativene. Noen liker det ene og noen det andre. Jeg for min del liker Dolce Gusto og synes at Nespresso smaker grusomt rett og slett. Anonymkode: 579f3...ad1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 31. august 2020 #3 Del Skrevet 31. august 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Du bør smake på alternativene. Noen liker det ene og noen det andre. Jeg for min del liker Dolce Gusto og synes at Nespresso smaker grusomt rett og slett. Anonymkode: 579f3...ad1 Og for meg er det helt motsatt, men så foretrekker jeg svart kaffe. Om du velger Nespresso må du ha en melkeskummer i tillegg hvis du foretrekker "melkekaffe". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #4 Del Skrevet 31. august 2020 Synes dolce gusto er smakløse eller har en "besk" smak. Anonymkode: b0b4c...36a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #5 Del Skrevet 31. august 2020 Jeg foretrekker Nespresso! Uten tvil 😍 Anonymkode: 8d396...81e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #6 Del Skrevet 31. august 2020 3 timer siden, Brunhilde skrev: Og for meg er det helt motsatt, men så foretrekker jeg svart kaffe. Om du velger Nespresso må du ha en melkeskummer i tillegg hvis du foretrekker "melkekaffe". Åja, da er nok nespresso utelukket. Vil ha det enklest mulig. Anonymkode: 2f216...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 1. september 2020 #7 Del Skrevet 1. september 2020 Har aldri prøvd nespresso, men har dolce gusto og syns mange av smakene er kjedelige. Kjøpte den for å raskt kunne lage bare en kopp, men bruker den svært sjeldent. Jeg syns faktisk at de porsjonsposene fra nescafe man kjøper i matbutikken er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #8 Del Skrevet 1. september 2020 Nespresso, uten tvil. Jeg drikker bare espresso og americano-typer Anonymkode: a921d...003 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #9 Del Skrevet 1. september 2020 På 31.8.2020 den 14.03, Brunhilde skrev: Og for meg er det helt motsatt, men så foretrekker jeg svart kaffe. Om du velger Nespresso må du ha en melkeskummer i tillegg hvis du foretrekker "melkekaffe". Vi har nespresso med innebygd melkeskummer. Heter lattisima eller noe sånt, fornøyd med den, men har ikke prøvd andre merker Anonymkode: 0e49c...d5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #10 Del Skrevet 2. september 2020 Nespresso! De har med melkesteamer både i et og ved siden av. Kaffen smaker som fra café. Dolce gusto sine kapsler har melk i pulver form og jeg synes det smaker grusomt rett og slett. Men nå er jeg kresen på kaffe og er ikke så glad i kaffe fra automater. Anonymkode: 0beb5...914 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #11 Del Skrevet 3. september 2020 Jeg har dolce gusto og kommer nok ikke til å bytte. Maskinene varer leeenge (siste hadde jeg i 7år) og jeg drikker mest caffe latte, latte macchiatio med en kopp americano innimellom. Jeg synes de smaker veldig godt, er raske å lage, og besøk som vanligvis drikker sort kaffe fra Moccamaster synes kaffen er god, så da holder det mer enn nok for meg. Når jeg har smakt nespresso i butikker som har prøver har jeg ikke klart å drikke de, synes de smaker skikkelig surt og bittert. Jeg har "solgt" dolce gusto til to venninner fordi de falt pladask for latte macchiatio med karamell hos meg Anonymkode: f5644...448 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #12 Del Skrevet 3. september 2020 Liker Dolce Gusto helt klart best. Anonymkode: 4b817...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #13 Del Skrevet 3. september 2020 Dolce Gusto synes vi er bra. De selger et lite utvalg smaker på blant annet REMA. Det er også et pluss. Anonymkode: fd43f...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #14 Del Skrevet 4. september 2020 Takk for svar alle! Delte meninger ser jeg, må vel bare prøve en av de. Tror det fort blir Dolce Gusto mtp pris og tilgjengelighet på kapsler. Så får jeg heller bare selge den eller noe hvis det blir helt krise😅 Anonymkode: 2f216...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #15 Del Skrevet 11. oktober 2020 På 4.9.2020 den 16.57, AnonymBruker skrev: Takk for svar alle! Delte meninger ser jeg, må vel bare prøve en av de. Tror det fort blir Dolce Gusto mtp pris og tilgjengelighet på kapsler. Så får jeg heller bare selge den eller noe hvis det blir helt krise😅 Anonymkode: 2f216...a69 Ser dette er en gammel tråd, men er veldig mange som selger billige, brukte kapselmaskiner! Kanskje du kan prøve begge Anonymkode: 332db...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå