AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #1 Skrevet 31. august 2020 Skal den festes i et vanlig takpunkt, slik at jeg bare kan bytte ut min nåværende taklampe med den, eller trenger den tilgang til stikkontakt? Er det noen som har denne lampen og kan si om dere er fornøyd med den? Anonymkode: 75c3c...ff6
M71 Skrevet 31. august 2020 #2 Skrevet 31. august 2020 Glem hele skiten. Hatt en som ble byttet tre ganger hos ikea fordi den trådløse styringen stoppet å virke.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #3 Skrevet 31. august 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal den festes i et vanlig takpunkt, slik at jeg bare kan bytte ut min nåværende taklampe med den, eller trenger den tilgang til stikkontakt? Er det noen som har denne lampen og kan si om dere er fornøyd med den? Anonymkode: 75c3c...ff6 Se side 9 i monteringsanvisningen: https://www.ikea.com/no/no/assembly_instructions/floalt-led-light-panel-__AA-1898942-5_pub.pdf Anonymkode: 63b34...51d
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #4 Skrevet 31. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Se side 9 i monteringsanvisningen: https://www.ikea.com/no/no/assembly_instructions/floalt-led-light-panel-__AA-1898942-5_pub.pdf Anonymkode: 63b34...51d Takk for at du tok deg tid, men jeg synes de bildene var litt vanskelige å tyde Betyr det at jeg kan feste den i lampepunktet i taket? Anonymkode: 75c3c...ff6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #5 Skrevet 1. september 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du tok deg tid, men jeg synes de bildene var litt vanskelige å tyde Betyr det at jeg kan feste den i lampepunktet i taket? Anonymkode: 75c3c...ff6 Ikke meg som svarte opprinnelig, men ja. For skjult anlegg, slik jeg forstår du har, følger du bruksanvisningen på side 9 og utover. Trenger man stikkontakt skal man bla til side 16. Anonymkode: 7de0c...891 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #6 Skrevet 1. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke meg som svarte opprinnelig, men ja. For skjult anlegg, slik jeg forstår du har, følger du bruksanvisningen på side 9 og utover. Trenger man stikkontakt skal man bla til side 16. Anonymkode: 7de0c...891 Takk! Tar gjerne imot flere erfaringer med lampen. Anonymkode: 75c3c...ff6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå