Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 23 som var på fest i Oslo i helgen. En gutt jeg vet om hadde leid to rom på hotell hvor folk gikk ut og inn av rommene og var høylytte i gangen. Jeg satt der og sippet på en vin, da jeg legger merke til at de fleste er borte. Går og banker på det andre rommet, hvor synet som møtte meg var mildt sagt kvalmende. Der driver de og har sex i klynger. Ei jente kommer ut fra badet, naken og tydelig dopet på ecstasy. Jeg er helt sjokkert. Dette er folk på 19-23 år.

Har ikke vært på så mange fest-fester, men har vært på rolige fester og vet at det er vanlig å bruke stoff som hasj og kokain. Men da kan man ha normale samtaler og være oppegående. Sånn som det her med piller som setter folk helt ute av spill og nakne folk over alt synes jeg var helt grusomt å se. Jeg trodde jenter var litt kostbare, men har nå fått et HELT nytt syn på jenter.

Spørsmålet er; er det virkelig vanlig?? Har folk så lite selvrespekt? Og HVORFOR knuller kjekke gutter ALLE slags jenter, hvorfor har de ikke engang standard ?!

Dagens utpust.

Anonymkode: 6631b...d9e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...