Gå til innhold

Tabu å si en ikke tenner på partnerens kropp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som det er «forbudt» å synes sin partners kropp ikke er attraktiv. Særlig hvis en er mann, og synes det er turn-off at dama har lagt på seg. Man får beskjed om å se på seg selv før en dømmer andre. Jeg skjønner godt at det ikke ville vært bra for et forhold å alltid være ærlig om slikt. Men her på KG kan du si det. Jeg begynner:

Jeg er kvinne, og min samboer har kalkunhake(r), hengepupper, løshud, er mye eldre enn meg og derfor rynkete, og lukter ofte svette om kvelden. Da jeg var nyforelsket brydde jeg meg ikke, nå synes jeg det er turn-off. Jeg klarer ikke bli kåt uten å lukke øynene og fantasere. Den eneste bra sexen jeg har hatt de siste årene var når jeg hørte musikk med ørepropper mens vi drev på, og fantaserte om sangeren. 

Anonymkode: b6775...1ea

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du misliker at partner som er eldre enn deg, er eldre? 

Svette kan løses med en dusj. 

Anonymkode: 815c1...fef

• Liker 9
Skrevet

Har vært med flere som objektiv ikke har så pen kropp, men har ikke sex med noen jeg ikke tenner på. Har jeg følelser for noen, vil jeg ha sex med dem. Alltid. Aldri vært designet deres jeg fikk følelser for.Det er hele personen. Da duger kroppen for meg.

Anonymkode: ac6cb...361

• Liker 13
Skrevet

Hvorfor er du sammen med henne? Hadde du vært min kjæreste, og ment dette om meg, så hadde jeg godt fra deg.

Anonymkode: 2b775...3c1

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor er du i et forhold med en person du åpenbart verken er glad i eller respekterer?

Kropp er kropp, det er da like godt å være nær den du elsker uansett om figuren har modellmål eller ei.

Anonymkode: 97481...726

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du sammen med henne? Hadde du vært min kjæreste, og ment dette om meg, så hadde jeg godt fra deg.

Ikke henne. Det er en mann. Jeg hadde blitt glad om han gikk fra meg.

Skrevet

Svarene gjenspeiler det jeg mener i trådtittelen. Er man single er det lov å være opptatt av utseendet. Det er lov å ha forskjellige preferanser. Er man i et forhold er det ikke lov å ha noen preferanser mer. Da skal en synes partneren er sexy og tiltrekkende resten av livet, uansett hva. Særlig kvinner har ikke lov å ha preferanser.

Når det gjelder meg selv så vet selvsagt samboeren at jeg ikke er interessert i sex. Jeg er knusktørr, så vi må bruke gildemiddel. Har prøvd uten flere ganger fordi han ønsket det, og det svidde til langt utpå neste dag. Han er ikke interessert i annen sex enn samleie. Han vet også at jeg synes det er greit om han finner seg en annen dame. Selv hadde jeg vært fornøyd om jeg slapp å ha samleie resten av livet. Den sviingen var så ille at jeg ikke klarer slappe av i bekkenet og nedre del av magen når han spør om han kan få stikke den inn, og det er ubehagelig. Heldigvis er han sånn som foretrekker å ligge i ro og ikke bevege seg noe særlig før på slutten, og det hele er raskt overstått.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg glemte svare på spørsmålet ditt, sa bare det var en mann. Antar vi er sammen av gammel vane. Er venner, og har vært sammen i bortimot 15 år.

Skrevet

Bare på KG du finner noen som trenger å spørre om det er tabu å ikke tenne på partnerens kropp. Selvfølgelig er det tabu, og det med god grunn. Renslighet er noe helt annet, det er helt innenfor å ha krav om at man dusjer og vasker seg godt før sex. 

Anonymkode: 83fc0...bb7

• Liker 4
Skrevet

Han kan vel ikke forstå at du vil at han skal gå om du ikke uttrykker det selv. Du kan da gå selv. 🙄

Anonymkode: 3c7c5...9a3

• Liker 5
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du i et forhold med en person du åpenbart verken er glad i eller respekterer?

Kropp er kropp, det er da like godt å være nær den du elsker uansett om figuren har modellmål eller ei.

Anonymkode: 97481...726

Jeg respekterer ham, vil bare slippe å ha sex. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare på KG du finner noen som trenger å spørre om det er tabu å ikke tenne på partnerens kropp. Selvfølgelig er det tabu, og det med god grunn. Renslighet er noe helt annet, det er helt innenfor å ha krav om at man dusjer og vasker seg godt før sex. 

Anonymkode: 83fc0...bb7

Hvorfor er det mer tabu enn å klage på personligheten? Det er vanlig å klage på litt av hvert man ikke er fornøyd med når det gjelder oppførsel.

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg respekterer ham, vil bare slippe å ha sex. 

Nei, du respekterer ham ikke om du ikke uttrykker at du ikke ønsker sex. Han er ikke tankeleser. Fortell ham at du ikke har lyst på sex. 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kan vel ikke forstå at du vil at han skal gå om du ikke uttrykker det selv. Du kan da gå selv. 🙄

Vi vet hvor den andre står. Jeg sa ikke jeg ville gå, jeg sa jeg ville blitt glad om han fant en annen. Det er en forskjell. Han er ikke vant til å være alene, og han er forvirret iblant. Andre merker det, og spør meg om han begynner bli dement. Jeg sier at jeg aner ikke.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du respekterer ham ikke om du ikke uttrykker at du ikke ønsker sex. Han er ikke tankeleser. Fortell ham at du ikke har lyst på sex. 

Han vet det.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du misliker at partner som er eldre enn deg, er eldre? 

Svette kan løses med en dusj. 

Anonymkode: 815c1...fef

Er vel heller hele pakken enn bare alderen. Men det er selve det faktum at en ikke har lov å ha noen preferanser når en er i et forhold jeg synes er problematisk.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er vel heller hele pakken enn bare alderen. Men det er selve det faktum at en ikke har lov å ha noen preferanser når en er i et forhold jeg synes er problematisk.

Så klart det er lov med preferanser, men da blir man ikke sammen med en man ikke er tiltrukket av. Enkelt og greit. 

• Liker 5
Skrevet

Det er for det første mest vanlig at man tenner på personlighet, ikke utseendet, selv om personligheten også gjenspeiler seg i det ytre. Få mennesker klarer å få til den voldsomme tenningen av å se på partnerens kropp, over mange år. Men hvis det er så viktig å tenne på kropp, kan du ikke bare tenne på hvor deilig du selv er? Det pleier jeg å gjøre. Da er jeg ikke så avhengig av at partner skal se slik og sånn ut. 

Anonymkode: 51bdc...230

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så klart det er lov med preferanser, men da blir man ikke sammen med en man ikke er tiltrukket av. Enkelt og greit. 

Jeg sa jeg ikke brydde meg da jeg var nyforelsket. Og det er da man blir sammen. Så riktig så enkelt er det ikke. Skulle ønske det var så enkelt at man fortsatte å synes alt ved det utvalgtes utseende og oppførel var «perfekt».

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svarene gjenspeiler det jeg mener i trådtittelen. Er man single er det lov å være opptatt av utseendet. Det er lov å ha forskjellige preferanser. Er man i et forhold er det ikke lov å ha noen preferanser mer. Da skal en synes partneren er sexy og tiltrekkende resten av livet, uansett hva. Særlig kvinner har ikke lov å ha preferanser.

Når det gjelder meg selv så vet selvsagt samboeren at jeg ikke er interessert i sex. Jeg er knusktørr, så vi må bruke gildemiddel. Har prøvd uten flere ganger fordi han ønsket det, og det svidde til langt utpå neste dag. Han er ikke interessert i annen sex enn samleie. Han vet også at jeg synes det er greit om han finner seg en annen dame. Selv hadde jeg vært fornøyd om jeg slapp å ha samleie resten av livet. Den sviingen var så ille at jeg ikke klarer slappe av i bekkenet og nedre del av magen når han spør om han kan få stikke den inn, og det er ubehagelig. Heldigvis er han sånn som foretrekker å ligge i ro og ikke bevege seg noe særlig før på slutten, og det hele er raskt overstått.

Hvorfor er du sammen med en du ikke tenner på, og som i tillegg ikke er opptatt av din nytelse? Altså, han verken fingrer eller slikker eller lignende?

Anonymkode: c8b1e...211

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...