Gå til innhold

Bryst, området rundt.. Kvise eller noe annet?... Leste det ikke var bra og klemme..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

lang historie kort:

Alt begynte for snart fire mnd siden. Mens var som den skulle, og kom alltid på tiden. Etter samleie i mai har alt vært annerledes. Mens kom ikke til tiden, den var 10 dager for sen(juni), og blødde nesten ikke og ikke smerter (blør alltid mye og sterke smerter)

Jeg begynte etter noen uker å bli VELDIG kvalm, klarte nesten ikke være i bil, og ble til tider liggende i sengen og ikke klarte noe. Det ballet på seg med humørsvingninger, mye murringer og magesmerter, måtte jeg tisse så måtte det skje med en eneste gang, men kom gjerne veldig lite, veldig trøtt osv osv.

I juli var mens 13 dager for sen, mens NÅ var den 20(!!!) dager for sen, dette har jeg ALDRI opplevd før, aldri. Min mens har alltid pleid og komme på tiden.. Men ja, i dag fikk jeg som sagt mensen, og den skulle vært der for 20 dager siden.. Problemet er bare det at jeg omtrent ikke blør, og har ikke særlig menssmerter.. De første dagene har alltid vært GRUSOMME, jeg blør(føles) som en foss.. 

Var til legen og tok blodprøve for å sjekke om jeg var gravid, pluss noen andre. Kun fått beskjed om at prøvene ser fine ut..

Jeg merket istad, at på areola(?), området rundt nipplene, at jeg har noen små lyse prikker/klumper som går som en sirkel rundt. Det kom ut mye gugg fra den ene da jeg klemte på den, akkurat som da man klemmer en kvise..

Det med symptomer har gitt seg litt, har fortsatt en del magevondt og humørsvingninger.. 😩 

Vet ikke hva jeg vil med dette annet enn om noen har vært borti noe lignende ..?

Vil legge til at noe av klærne mine har blitt strammere, SÆRLIG buksene mine rundt magen.. Puppene virker litt(ikke mye) større og tungere..

Anonymkode: 8c7f4...a66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her,

i morges har jeg hatt ekstreme menssmerter - akkurat slik jeg pleier. De er så vonde, MEN.... Jeg blør nesten ingen ting.. Men smertene er der for første gang (skikkelig vonde) på ca 3 mnd!

Anonymkode: 8c7f4...a66

Skrevet

Hva handler egentlig dette om? Jeg skjønner seriøst ikke hverken hva du lurer på, eller hvordan overskriften henger sammen med resten.. Den lange historien var også veldig..... lang. 

Anonymkode: ac371...6df

• Liker 2
Skrevet

ta en test.

Er vanlig med små humper rundt brystvorten/på areola. Det er noe jeg trodde alle hadde.

Anonymkode: 3d6de...8c3

• Liker 2
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Herregud, piss på en pinne. 

Skrevet

Mistenker at det er du som har skrevet her flere ganger og tross du er gravid? Du skulle vel vært 17-18 uker på vei nå trodde du? Du har tatt tester som er negative, legen din sier du ikke er gravid. Så da er du ikke gravid. Hvis du likevel ikke tror på det må du bestille deg privat ultralyd for å sjekke hva som er i livmora di..

Anonymkode: eb942...a1f

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du legger denne på gravidforumet? Du har laget tråder siden mai nå, du har tatt mange negative tester, og fått bekreftet med blodprøve hos lege at du ikke er gravid. Legen finner ikke noe unormalt. Da må du enten slå deg til ro med det (det er slettes ikke uvanlig med uregelmessige sykluser), eller så får du oppsøke en gynekolog og be om sjekk der. 

Mulig jeg husker feil, men hadde du ikke påvist pcos, og var overvektig? Hormonforstyrrelser og uregelmessige sykluser er vanlig ved pcos. Kan hjelpe å gå ned i vekt. Talgkjertler på areola er også helt vanlig, forresten. 

Uansett tror jeg ikke du finner noen svar ved å lage ørten tråder på Kvinneguiden. 

Anonymkode: edcec...0b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...