Gå til innhold

ONS

Anbefalte innlegg

Skrevet

En rart spørsmål: Hvordan/Hvor finner man ONS? Jeg har aldri opplevd den situasjonen, så jeg er 0 erfaring 🤦

Anonymkode: 6490b...c0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opprett profil på dating side, skriv du kun ønsker seriøse henvendelser, vent 5 minutter, og vipps sil du ha flere useriøse henvendelser som kan brukes som ONS.

Anonymkode: 14784...84a

• Liker 1
Skrevet

Tja, jeg pleier å bli sjekka opp av både kvinner og menn på barer og på rockekonserter. Dessverre er jeg ikke single. Så svaret er: Steder der folk har det gøy og ikke nødvendigvis er edru.

Anonymkode: cd423...ec9

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En rart spørsmål: Hvordan/Hvor finner man ONS? Jeg har aldri opplevd den situasjonen, så jeg er 0 erfaring 🤦

Anonymkode: 6490b...c0d

Bare still deg i taxikøen på tur hjem om natta, så sier du: JEG VIL HA KUK!... Ikke akkurat slik det foregår da, men jeg skal garantere at noen har villa vært med deg hjem... Mitt beste tips, ikke bruk tinder eller andre apper. ONS foregår som regel med litt alkohol innafor, men bare sånn passelig at du vet hva du holder på med. Oppsøk miljøer, barer der de vanker i den aldersgruppa du ser etter, spill litt på sjarm og vær direkte når du først treffer noen du prater med.- Men hvis du spiller litt kostbar kan det også ha stor effekt, da gjør du deg nyskjerrig og blir ikke oppfattet som enkelt knull.

Det er så forskjellig på hva vi liker og ikke liker, at det er umulig å vite hva som passer deg... Det som fungerer på andre fungerer sikkert ikke på deg, og motsatt... Som regel blir det hjem, ikke bak en busk i parken det er for stor risiko... Jeg har bestandig sørget for å vite hvem de heter eller utvekslet telefonnummer... det kan jo oppstå noe i ettertid som gjør at du får bruk for det... Så så totalt fremmed er de ikke bestandig, det kan jo være venners venner man ender opp med... og det kan jo være betryggende i starten... Bor du i by eller bygd?

• Liker 1
Skrevet

Å skaffe seg en ONS av typen tilfeldig sex er kjempelett. Men jeg synes det er lurt å være litt unna folk som kjenner en. Rykte og sånn...

Det er ikke noe jeg gjør ofte, men en gang innimellom, type to-tre ganger i året. Dra til en annen kant av byen (bor i Oslo), gå på et sted med mye folk. Å ikke bruke bh er en fin icebreaker. Du blir sett. Være litt full, men ikke veldig full, bare flørtefull. Og så går resten av seg selv.

Anonymkode: 93057...36d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...