AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #1 Skrevet 30. august 2020 Jeg er ei jente i 20 årene som sliter med å finne og holde på venninner. Jeg synes selv at jeg er hyggelig og imøtekommende, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke å holde på venninne mine. Sist i kveld så fikk jeg melding av ei god venninne at hun ikke ville vær venninne med meg lenger, og jeg forstår ikke hvorfor. Jeg føler meg så nedfor for jeg føler at absolutt alle jenter misliker meg. Har 2 "gode" venninner som har flyttet vekk, og treffer de bare 1 gang i året ca dessverre. er skikkelig ødelagt psykisk av å bli avvist hele tiden av "venninner", og vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre mer😥 Anonymkode: 6b16d...54d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #2 Skrevet 30. august 2020 Føler jeg har det samme problemet, det er ikke lett når man ikke selv ser hva man gjør feil og ender opp med å bli «ghostet». Når venninnen sender en så direkte melding og «slår opp», tror jeg at jeg ville ha benyttet situasjonen til å sport henne hvorfor? Sagt noe slikt som at det er OK ar hun ikke lengre vil ha kontakt, og at du skal respektere avgjørelsen hennes. At du selvfølgelig synes det er trist for du anså henne som en god venn. Og at du hadde satt pris på om hun kunne fortelle det hva det er med deg, som gjør at hun ikke ønsker æ være venn med deg lengre. ? Anonymkode: 79daf...f11
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #3 Skrevet 31. august 2020 Spør henne hvorfor? Om det er noe du har gjort og hva. Men si at du respekterer avgjørelsen hennes. Anonymkode: 28b80...be8
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #4 Skrevet 31. august 2020 dette kan være en anledning til å finne ut hvorfor. jeg ville respektert avgjørelsen og spurt hvorfor. selv sliter jeg når veninner blir for innpåslitne, kontrollerende og dominerende. har en som jeg distanserer meg fra pga dette. har gitt beskjed flere ganger, men noen har ikke selvinnsikt nok til å gå i seg selv. de jeg trives med har jeg jevnlig kontakt med, uten at det er presd eller stress. spør henne du☺️og lykke til; jeg er sikker på at du finner venner. men kanskje du må gjøre noen justeringer først. skriv gjerne her når du har spurt henne; jeg synes dette er en interessant problemstilling. hva som skremmer vekk venner, hva som tiltrekker venner etc. Anonymkode: 2c6b6...5b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå