Gå til innhold

Mer sexliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sexlivet vårt har ebbet ut en del i det siste. Før hadde vi sex minst 2 ganger i uken, nå er det mer 2 ganger i mnd.. Jeg elsker sex og vil gå tilbake til sånn det var før, og jeg hadde en veldig god samtale med min mann, og han er enig. Problemet er at ingen av oss tenker på det i hverdagen, det blir litt glemt, og vi begge tenker på det når det ikke passer. Sånn når vi er alene hjeme, eller når vi har for dårlig tid. Typisk 🙄. Skal nevnes at vi er veldig intime hverdag, type alltid tar på hverandre, kysser og koser. Men på en mer "elskelig" måte, istedet for lidenskapelig og seksuell. 

Så det jeg er ute etter med dette innlegget, er å be om tips til hva jeg kan gjøre får å holde det intressant🙂  jeg tenkte å ta utfordringen med å prøve å ha sex hver dag vi er sammen, men jeg må være litt kreativ får å få dette til uten at det blir kjedelig 🤭

Takker for alle forslag ❤️❤️

Anonymkode: 6de7f...13c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere noen sexleker? :)

Skrevet

Skal senga lage knirklyder igjen må jo sexlysten være på topp, er ikke forholdet deres blitt mere som vennskapelig  enn som et elskende par?

Sånn små kosing og berøring er jo kjempe bra for forholdet, men det kan også gå ut over sexen. Dere burde elske vilt og hemningsløst, gitt litt mere F og vært litt råere.

Mitt tips er å få opp blodtrykket, kjenn at blodet bruser, hjerte banker... Sex og lyst er mye forbundet mye med god blodsirkulasjon, den skaper bedre ereksjon og begjær. Skal man børste støvet av noe må det som regel ristes litt, hvis du skjønner hva jeg mener🤭😉

• Liker 1
Skrevet

Dere danser allerede. Det er bare å endre litt rytme. Prøv og se hva som skjer. Mer blikk. La berøringen vare litt lenger og henge igjen. Fortsett berøringen når dere skal ha sex. Seksualiser han. Tenk sexy tanker i hverdagssituasjoner. 

Dere prater sammen og er enige. Dere kjærtegner hverandre i hverdagen. Jeg vil si at dere har mye bedre utgangspunkt enn de fleste andre som fyller opp kvoten på soverommet, men hvor følelsene visner.

• Liker 2
Skrevet

Hmm... planlagt sex er også god sex. 🙂 

Vi planla datekvelder da barna var små og det var lite plass til «oss». Det trengte ikke være sex, men et eller annet for oss to. Og som minnet oss om at vi ønsket å være nær hverandre. Alt fra karaoke til mat med dempet belysning etter at barna var lagt. Og så tok vi det derfra. Svært ofte ledet det til noe mer. Noen ganger var det kun sengekos som stod på programmet. 

Å prioritere kos tror jeg er en vanesak. Altså, litt mer kyssing, sette seg inntil hverandre og sånt inntil det ble en vane. Da blir det enklere å være fysisk nær. Det er i alle fall vår erfaring. 💜

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...