AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #1 Del Skrevet 30. august 2020 Holder på å gå ned noen kilo og prøver å holde meg til èn veiedag i uken. Hvilken dag synes du er best? Nå går jeg for tirsdag fordi jeg spiser litt mer i helgen og derfor vil ha vekk vann fra helgen før veiing. Men er kanskje fredag er mer oppløftende dag å veie seg på? 🤔 Anonymkode: cd93a...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #2 Del Skrevet 30. august 2020 Hver dag. Det lærer meg å forstå og takle svingninger, hver veiing blir bare en bit informasjon, et tall, en nøytral tilbakemelding - istedenfor masse grubling og stress. Anonymkode: d9f5f...ac9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #3 Del Skrevet 30. august 2020 Jeg veier meg også hver dag. Men har fredag som veiedag jeg noterer. Anonymkode: fb33c...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #4 Del Skrevet 30. august 2020 Google my friend sa: https://iform.nu/ned-i-vekt/denne-ukedagen-bor-du-veie-deg Anonymkode: 1c829...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirius Skrevet 31. august 2020 #5 Del Skrevet 31. august 2020 Jeg veier hver dag. Lørdag er nesten uten unntak den beste dagen. Lørdag blir det ofte litt snop og litt saltere = holder på mer vann. Alle tre toppene her er søndager: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #6 Del Skrevet 31. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Holder på å gå ned noen kilo og prøver å holde meg til èn veiedag i uken. Hvilken dag synes du er best? Nå går jeg for tirsdag fordi jeg spiser litt mer i helgen og derfor vil ha vekk vann fra helgen før veiing. Men er kanskje fredag er mer oppløftende dag å veie seg på? 🤔 Anonymkode: cd93a...e8d Den beste veiedagen er definitivt den dagen du veier minst. Anonymkode: eb15b...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #7 Del Skrevet 31. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den beste veiedagen er definitivt den dagen du veier minst. Anonymkode: eb15b...da6 Hvorfor det? Kanskje var du dehydrert og hadde unormalt lite i tarmene, altså viser den falskt lite. Anonymkode: ac540...b93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #8 Del Skrevet 31. august 2020 20 minutter siden, Tirius skrev: Jeg veier hver dag. Lørdag er nesten uten unntak den beste dagen. Lørdag blir det ofte litt snop og litt saltere = holder på mer vann. Alle tre toppene her er søndager: Hvilken app er dette? Anonymkode: baa72...436 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirius Skrevet 31. august 2020 #9 Del Skrevet 31. august 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvilken app er dette? Anonymkode: baa72...436 Garmin. Har garminvekt så alt går inn automatisk, men tror du kan bruke den uten vekta også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #10 Del Skrevet 31. august 2020 Jeg har fredag som veiedag. Det er fordi jeg spiser mer, både av mat og snacks i helgene. Resten av uka har jeg et nøkternt og rutinepreget kosthold, slik at jeg skal littegrann i minus for å veie opp for helgenes utskeielser. Har jeg ikke gått opp noe når jeg veier meg på fredag, kan jeg slå meg litt løs igjen i helgen 😁 (jeg slanker meg ikke lenger, nå bare passer jeg på å holde vekten stabil). Anonymkode: 7c15c...a8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå