Gå til innhold

Gilmore Girls

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hva er dette for en serie da? :o

Så litt av den isted, og den virket, ehm, fresk... :wink:

Kan noen svare meg på om hvor gammel den Lorelai-dama var da hun fikk dattra si?? De ser jo ut som søstre :ler:

Noen her som følger med den serien og vil gi et lite resymè?

Klem fra VimseVinga :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaaaa, det er jo yndlingsserien min jo!

Lorelai var 16 da hun fikk barn, og rømte hjemmefra. (Nå er hun 32 og Rory 16.) L har ikke spesielt godt forhold til foreldrene sine, men de sponser skolepengene til Rory (forkortelse for Lorelai det også) mot at L & R spiser middag der hver fredag.

Ellers bor L&R i Stars Hollow der L er vertshusbestyrer og bestevenninne med vertshuskokka Sookie. S er sammen grønnsaksleverandøren og hans fetter er den utrolig plagsomme Roon, som nå er blitt vaktmester på vertshuset slik at han skal kunne spare penger til å flytte sin vei. L har også et forhold til Rs lærer.

R er bestevenninne med koreanske Lane, og ekskjæreste med Dean (han sa han elsket henne men hun klarte ikke si det tilbake, derfor dumpet han henne). R går på en fin skole i Hartford (der besteforeldrene også bor) sammen med Paris og to andre jenter som hun har et slags hat/venninne forhold til, og Tristan som helt klart er forelsket i R, mens selvfølgelig Paris er forelsket i Tristan.

De fleste av måltidene til L&R inntas på kafeen til Luke, han er nok litt soft for L, men nå er hans frem og tilbake venninne eh, Rachel? tilbake igjen.

Jepp, det var det jeg kom på i farten, høres jo ut som voldsomme intriger, men det er vanligvis mer skravling enn intriger, noe som passer meg utmerket. Er litt skuffet over at jeg ikke kommer til å bli en så ung og kul mor som Lorelai, men der har jo du en god sjanse, Vinga :wink:

Bare spør hvis du lurer på mer, jeg er heeeeelt hekta.

eller prøv: http://www.gilmoregirls.org/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, bortsett fra at ultralyden idag tydelig viste at det er en sønn jeg får :ler:

Så mye du visste! Takk takk!!

Da skjønner jeg litt mer av alt. :blunke:

Klem fra VimseVinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ok, nå har jeg altså greid å gå glipp av MASSE episoder av Gilmore...

:-?

Glemmer det hver onsdag. Blir til at jeg sitter på PC`n istedetfor å se på tv... *grem*

HVA har skjedd, Klips? Noen andre som vet? :wink:

Idag skal det visst være noe om et bryllup som blir avlyst?... (har lest programbladet)

Jeg er håpløs :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så sløv jeg er.

Du er kanskje oppdatert nå hvis du så episoden i går (som jeg har på video, vet ikke når jeg skal få sett den, håper jeg har tid i kveld).

Hvis ikke hjelper jeg gjerne til, vet du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg synes Lorelai er så fjortis at det blir helt usannsynlig. Tror jeg skal slutte å se på Gilmore Girls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Jeg liker også å følge med på Gilmore Girls :)

Dessverre er det ikke alltid jeg husker på å få det med meg, men når jeg har mulighet så må jeg bare følge med :)

Liker hun Lorilay jeg. Syns hun er ung og ungdommelig. Noe for seg selv.

Skal heretter prøve å få med meg de kommende episodene hver onsdag på tv Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Har den sluttet fordi big brother har begynt :roll:

Jeg vil da mye heller se gilmore girls enn big brother assa :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Syns serien er ganske OK, men syns ikke noe om Lorelai (eller dama som spiller henne...) Kan godt hende det er noe av poenget, men jeg syns hun spiller utrolig dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine
Starter de opp igjen til høsten? Ble litt avhengig etterhvert ja..

Ja, ifølge TvNorge så gjør den det.

Sitat fra derss hjemmeside, siden for nettopp denne serien: "Sendetid: Kommer tilbake i slutten av oktober" Det er lenge til det, men vi venter, for det må vi jo. (og forøvrig, dersom man glemmer det på onsdager (det gjør ikke jeg, men det hender jeg ikke rekker det) så gikk det jo alltid i reprise på søndagene da... En ekstra-sjangse er god å ha :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...