AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #21 Skrevet 31. august 2020 Grønn te med sitron (varm, kald, lunken... alle former), hvitt brød (gjerne tørt, kanskje med ost eller smør), pizzabolle (haha, aner ikke hvorfor det funker, men metter godt og smaker salt), kapteinkjeks, french fries potetgull, kald kylling, kalde poteter, grønne epler. Har vært mye kvalm pga kronisk sykdom, er heldigvis myye bedre nå. Håper du finner noe som hjelper. Postafen og gaviscon reseptfritt på apoteket har hjulpet meg på ekstreme dager. Ellers: å pusse tennene eller skylle med sterkt munnskyll! Anonymkode: 47283...e31
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #22 Skrevet 31. august 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kronisk kvalm og føler jeg bare blir enda mer kvalm når jeg må tvinge i meg mat.. eneste jeg har funnet ut er at kjøleskapskald mat bortsett fra melk er litt bedre enn varm og lunken mat. Så jeg er ute etter litt inspirasjon her 😆 Hva pleier dere å spise når dere er kvalme? Anonymkode: 96bb3...a4e Vet du hvorfor du er kronisk kvalm? Anonymkode: 2dd49...325
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #23 Skrevet 31. august 2020 Tortillalefser med brunost eller leverpostei. Boller med smør. Popcorn. Brusen Sprite. Anonymkode: e3ab0...f3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå