AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #1 Skrevet 30. august 2020 Jeg hadde sex for første gang for ca. 3 uker siden.. Og nå er jeg 1 dag sen med mensen.. Jeg går ikke på prevansjon, men vi brukte kondom. Jeg vet sjansen mest sannsynlig er veldig liten, men bare lurte om det er stor sjanse for å bli gravid med kondom? Som sagt så var det første gangen så jeg vet ikke helt hvor stor sjanse det er for å bli gravid.. Burde jeg ta en test?? Anonymkode: 8013b...9d1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #2 Skrevet 30. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sex for første gang for ca. 3 uker siden.. Og nå er jeg 1 dag sen med mensen.. Jeg går ikke på prevansjon, men vi brukte kondom. Jeg vet sjansen mest sannsynlig er veldig liten, men bare lurte om det er stor sjanse for å bli gravid med kondom? Som sagt så var det første gangen så jeg vet ikke helt hvor stor sjanse det er for å bli gravid.. Burde jeg ta en test?? Anonymkode: 8013b...9d1 Det er veldig lite sannsynlig at du er gravid men skader ikke å ta en test for sikkerhetsskyld. Anonymkode: 71631...ee5 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #3 Skrevet 30. august 2020 Har du hatt sex? Er svaret ja, er det en mulighet for å være gravid. Sånn seksual undervisning 101. Anonymkode: 22e75...b1b 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #4 Skrevet 31. august 2020 Det er veldig usannsynlig, men ikke umulig. (Også veldig vanlig at mensen blir litt sen fordi man er nervøs/ stressa 😅). Om du vil ha det ute av hodet, så ta en test. Du kan stole på resultatet på dette tidspunktet i syklusen. Anonymkode: c7455...708 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #5 Skrevet 31. august 2020 Det er også helt normalt å ikke ha mensen 100% til samme tid når man er ung, og om du er stressa i tillegg. Anonymkode: 1d348...34f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå