Gå til innhold

Jeg driter i koronaregler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er latterlig hvor alvorlig alle tar korona. Dette er en mild form for influensa. Bare over 200 har dødd siden mars i Norge. Hva er det med dette hysteriet? Jeg kommer ikke til å slutte med håndhilsning. Holde avstand orker jeg ikke, da får heller andre gjøre det. Vil dere Norge skal være som et diktatur land? Helt hårreisende! Det er en menneskerett å få gjøre hva en vil så lenge man ikke skader andre.

TAKK FOR MEG

Anonymkode: ee383...ae9

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du tenkt på at det kanskje er derfor det har dødd så få? Fordi vi har disse reglene? 

Anonymkode: 0a1f6...a72

• Liker 36
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er latterlig hvor alvorlig alle tar korona. Dette er en mild form for influensa. Bare over 200 har dødd siden mars i Norge. Hva er det med dette hysteriet? Jeg kommer ikke til å slutte med håndhilsning. Holde avstand orker jeg ikke, da får heller andre gjøre det. Vil dere Norge skal være som et diktatur land? Helt hårreisende! Det er en menneskerett å få gjøre hva en vil så lenge man ikke skader andre.

TAKK FOR MEG

men du skader jo andre med den holdningen.

Anonymkode: 1d693...863

• Liker 29
Skrevet

GJESP!

Anonymkode: f8e0f...774

• Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TAKK FOR MEG

Ja, det er et hysteri. Men synes likevel du kan vaske hendene og holde litt avstand. Det er et lite offer.

Alle de andre tiltakene er helt klart overdrevne og ødelegger mer enn viruset klarer å gjøre.

Anonymkode: 784c8...554

• Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er en menneskerett å få gjøre hva en vil så lenge man ikke skader andre.

Oi, den var spenstig. Kan man drite i lover og regler så lenge man ikke skader andre? Det visste jeg ikke.

Anonymkode: 9aedb...064

• Liker 8
Skrevet

Jeg merker jeg begynner å gi litt mere f jeg også.

Anonymkode: 21232...9f6

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tygg litt på denne du...

• Liker 18
Skrevet

Ja, det er greit det. I følge Nakstad tåler vi noen idioter som deg så lenge flertallet opptrer fornuftig.  

• Liker 8
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

TAKK FOR MEG

Alltid like koselig med enda en tråd om hvor ufarlig viruset er.

Dette er forresten vitenskapelig bevist, i likhet med at jorden er flat og at månelandingen var spilt inn i Hollywood, i og med at Elvis - regjerende verdensmester i sosial distanse siden 1977 - er helt enig med deg:

elvis.thumb.jpg.5554894ac867664adcb2432e299191f7.jpg

:ironi:

• Liker 7
Skrevet

giphy.webp

• Liker 9
Skrevet

Totalen er på 800 tusen døde(samme som vanlig influensa, og det er med vaksine som virker 50%)

er lei korona jeg og, syns det er kjipt det er barna som må betale prisen, de lar folk reise til syden, mens barna må dele opp barnehagen, og ikke ha med foreldre på første skoledag

skam dere

Anonymkode: a738a...e17

• Liker 8
Skrevet

At noen av dere ikke evner å se at det er en trolletråd... det er så vanvittig åpenbart...

Anonymkode: 0e898...e5e

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

At noen av dere ikke evner å se at det er en trolletråd... det er så vanvittig åpenbart...

Nå er det jo dessverre en del mennesker som tenker som han.

Anonymkode: dd0d0...32e

• Liker 8
Gjest Maxwell
Skrevet

Ironisk 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo dessverre en del mennesker som tenker som han.

Jeg tror egentlig at det ble ordlagt med vilje for å provosere. "Det er en menneskerett å få gjøre hva en vil så lenge man ikke skader andre"? Altså... han vet jo hva som alle vil si. At han driver og skader andre ved å ikke følge koronareglene. Mulig at jeg tar feil men...

Skrevet

Jeg er også ganske likegyldig til hele greia. 1-metersregelen gir jeg stort sett pokker i.

Anonymkode: 0263f...b2f

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror egentlig at det ble ordlagt med vilje for å provosere. "Det er en menneskerett å få gjøre hva en vil så lenge man ikke skader andre"? Altså... han vet jo hva som alle vil si. At han driver og skader andre ved å ikke følge koronareglene. Mulig at jeg tar feil men...

Aner ikke hvorfor jeg antar at TS er mann heller. Særlig på KG.

Skrevet

Norge har hatt lavt antall smittede og det er derfor du ser få døde. Samtidig har sykehusene hatt kapasitet og det er et langt høyere tall som har ligget på sykehuset.

Dette er ikke en mild form for influensa generelt for folk over 35 år. At du driter i reglene fordi du er utålmodig, javell men da er du en egoistisk lort. Da handler dette bare om deg selv og at du ikke er redd lengre for at dette kan skade deg.

Anonymkode: eab84...b79

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Mulig du har rett. La oss håpe det.

• Liker 1
  • Opprett ny...