Gå til innhold

Føler ingen glede i livet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn helt alene og finner ingen glede ved å ha dem. Jeg har absolutt null energi og de suger all energi ut av meg. Spesielt h*n minste på 4 år. H*n på 9 år er selvstendig og klarer mye selv, men jeg har lyst til å gi dem bort. De har konstant besøk fordi jeg ikke orker å si nei. Da er det et evig mas og krangling om jeg sier nei.

Det kryr av barn her hver eneste dag som roter, griser, ødelegger skap, leker, tv, sofa og alt annet man kan tenke seg til. Jeg starter leggingen hver kveld klokken 19, men ungene i gaten ringer på til 21-22 på kvelden selv om jeg har gitt beskjed til både foreldre og barn. Eldste har kraftig dysleksi, samt adhd slik som sin far, og lekser er et helvete mandag-fredag. Dette har nå vart i noen år og jeg kjenner at jeg er på autopilot. Jeg jobber 100% og jeg studerer på tredje året (snart ferdig!) Og jeg klarer virkelig ikke å leve lenger. Hver gang jeg leser om selvmord forstår jeg menneskene veldig godt. Til og med de som har tatt barna med seg i døden har jeg full forståelse for. 

Og nei, far er ikke inni bildet og kan aldri komme inni bildet. Han vet ikke hvor vi bor etter mange år med fysisk, psykisk vold/terror og stalking blant annet. Han får ikke ha kontakt med barna og det er eneste grunnen til at jeg fremdeles lever. Om han hadde vært oppegående nok til å ha dem hadde jeg vært borte for lengst. Hver kveld bruker jeg på å gråte mens jeg leser pensum. Makter virkelig ikke mer. Vet ikke hva jeg vil med innlegget, men trengte å få det ut siden jeg har holdt det så lenge inni meg. 

Anonymkode: d87da...377

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du snakke med noen? Helsestasjonen/ andre instanser? Du bør få noen form for hjelp i situasjonen din. 

Anonymkode: 8725a...c06

Skrevet

Hei,