AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #1 Del Skrevet 30. august 2020 Hei! Jeg har en symaskin av merket "omega" fra 1960-1970 en gang med koffert og kvitteringer og alt. Noen som vet om, eventuelt hva noe sånt kan være verdt? Anonymkode: 0b31b...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #2 Del Skrevet 30. august 2020 Det ligger en til salgs på finn.no til 2500. Det har ligget der i over en mnd nå... Anonymkode: 15bbc...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #3 Del Skrevet 30. august 2020 Det stemmer, men jeg syntes det hørtes så mye ut, og jeg kan ikke finne ut noe info noe steder. Det er lignende den blå som ligger på finn. Veldig stort sprik mellom 600 og 2500? Anonymkode: 0b31b...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #4 Del Skrevet 30. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer, men jeg syntes det hørtes så mye ut, og jeg kan ikke finne ut noe info noe steder. Det er lignende den blå som ligger på finn. Veldig stort sprik mellom 600 og 2500? Anonymkode: 0b31b...3af Det at den har ligget i over en mnd viser jo tydelig at det er for mye. Anonymkode: 15bbc...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jif Skrevet 2. september 2020 #5 Del Skrevet 2. september 2020 2500 for Omega er for mye. Omega er en japansk symaskin som var billigere enn feks Janome og som ble solgt under ulike navn rundt om kring i verden. Kvaliteten er ikke den samme som var på gamle Singer eller Bernina-maskiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå