Gå til innhold

Hadde litt analsex i kveld, men hvorfor får jeg det ikke skikkelig til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøve litt en gang før med samme mann. Han var ikke helt inni, men han kom på en måte utenpå der eller i det han trakk seg ut. I kveld kom han inni analen sa han. Har ikke lekket noe. Pleier det ikke å komme ut?

Problemet er at når han fingrer meg bak, så liker jeg det. Litt rar/uvant følelse, men ikke vondt. Men sist gang og nå virker det som han ikke kommer skikkelig inn og det var litt ubehagelig. Men han var visst litt inni. Blir det verre for meg hvis han tar den helt inn? Hvor er det trangest? Pleier det å være litt sånn rart og veldig trange de første gangene? Vil så gjerne få det til skikkelig, hele penisen inn! 

Er det virkelig så stor forskjell på en finger og en penis? Vet jo størrelsen er større så klart. Men liker jo når han er helt inni med fingeren. Vil egentlig bare få det overstått og så nyte etterpå, forhåpentligvis. For mest sannsynlig synes jeg vel det er godt med analsex så lenge jeg liker fingring der? 

Anonymkode: 05288...5d5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det samme "problemet" som deg. Vi har forsøkt flere ganger men det blir hverken bedre for meg eller lettere å få den skikkelig inn. En finger går helt greit, eller en analplugg. 

Anonymkode: 1d05c...919

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har det samme "problemet" som deg. Vi har forsøkt flere ganger men det blir hverken bedre for meg eller lettere å få den skikkelig inn. En finger går helt greit, eller en analplugg. 

Anonymkode: 1d05c...919

Har du hatt dem inni litt? Veldig vondt? 

Skrevet

Flere erfaringer? Tips? Vil så gjerne få det til!
Er det penis tuppen som er verst å få inn? Eller verre med hele penis lengden inn? 

Hvis han klarte å komme inni meg, og jeg har ikke merket noe veldig sæd søl etterpå, så da var nok nok litt inni?

Husker jeg synes det var litt ubehagelig, men ikke veldig. Prøvde å bare klare det og gå inn i meg selv for ville så gjerne klare det. Han kom iallefall, så må da ha vært delvis analsex? 

Merket bittelitt blod ved tørk. Normalt? Han fingret meg veldig da. Og det var godt. Følte på en måte jeg ble fullt opp, og litt at jeg måtte på do. Er det slik det føles med analsex også? 

Skrevet

Hva slags analglid bruker dere? Hvis du blør kjører dere nok for tørt. 

Anonymkode: 19e49...7bb

Skrevet

Så lei disse analtrådene. Bare troll!!!   Er det sant er vel rævhølet ditt for trangt og uappetittelig!!!

Anonymkode: e4bf2...79d

• Liker 1
Skrevet

Det kan være lettere for ham å komme inn i deg hvis du presser ut litt samtidig som han presser hodet mot åpningen din. 

Og én finger først er ikke nødvendigvis nok. Han bør nok prøve å rolig utvide deg med to fingre. Og bruk selvfølgelig riktig glidemiddel

Og det er jo trangest ytterst. Når hele hodet er innenfor bør det gå greit videre, for å si det sånn.

Nå vet jeg ikke hvor stor han er osv, men hvis han har noenlunde greie på hva han holder på med, så burde det gå fint. Det gikk helt fint med ekskjæresten min fra Japan, for eksempel, som ikke er en spesielt stor jente. Og det hadde jeg vel ikke helt tro på første gang jeg fingret henne der (på hennes "bestilling"). Men det meste kan visst fikses bare man har litt tålmodighet og bruker hodet riktig. 😇

• Liker 1
Skrevet

«Få det overstått»? Hvorfor vil du dette, sånn egentlig?

Anonymkode: 9f2ac...f32

• Liker 2
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lei disse analtrådene. Bare troll!!!   Er det sant er vel rævhølet ditt for trangt og uappetittelig!!!

Anonymkode: e4bf2...79d

Dårlig dag? 

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, Akhenaton skrev:

Det kan være lettere for ham å komme inn i deg hvis du presser ut litt samtidig som han presser hodet mot åpningen din. 

Og én finger først er ikke nødvendigvis nok. Han bør nok prøve å rolig utvide deg med to fingre. Og bruk selvfølgelig riktig glidemiddel

Og det er jo trangest ytterst. Når hele hodet er innenfor bør det gå greit videre, for å si det sånn.

Nå vet jeg ikke hvor stor han er osv, men hvis han har noenlunde greie på hva han holder på med, så burde det gå fint. Det gikk helt fint med ekskjæresten min fra Japan, for eksempel, som ikke er en spesielt stor jente. Og det hadde jeg vel ikke helt tro på første gang jeg fingret henne der (på hennes "bestilling"). Men det meste kan visst fikses bare man har litt tålmodighet og bruker hodet riktig. 😇

Takk for tips👍🏻 Når du skriver utvide, er det slik at denne utvidningen bare skjer der og da? Og analen fort går tilbake etterpå? 
Så hvis han var litt innenfor og klarte å komme, så bør jeg klare hele penisen neste gang? 
Så rart at jeg likte fingringen godt, men med penis litt inni så kjentes det ikke likt. Kanskje han ikke var langt nok inni? 

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Få det overstått»? Hvorfor vil du dette, sånn egentlig?

Anonymkode: 9f2ac...f32

Fordi jeg har så lyst å få det til skikkelig. Og kunne nyte det. Dette er noe jeg selv vil. 

• Liker 1
Skrevet

Har aldri hatt problemer med analsex.

Eneste jeg gjør er å slappe av og bruke nok glidemiddel.

Skrevet

Kjøp et par buttplugger, en liten, en medium og en litt større, og øv med dem.

Slapp av i muskulaturen i stumpen så mye du kan. Bruk buttpluggene til du er komfortabel med å få dem helt inn der de er bredest.

Det kjennes trangest når penishodet hans går inn, når det er inne er resten ganske greit, men gjør det veldig sakte i starten uansett. Husk å ta godt med glidekrem på hullet ditt, og hele penisen hans, og fyll på underveis hvis det trengs.

Anonymkode: ac74c...cad

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Takk for tips👍🏻 Når du skriver utvide, er det slik at denne utvidningen bare skjer der og da? Og analen fort går tilbake etterpå? 
Så hvis han var litt innenfor og klarte å komme, så bør jeg klare hele penisen neste gang? 
Så rart at jeg likte fingringen godt, men med penis litt inni så kjentes det ikke likt. Kanskje han ikke var langt nok inni? 

Ja, han utvider deg bare så det blir mulig å trenge inn i deg. Den går fort tilbake igjen, ja. Og neste gang blir han selvfølgelig nødt til å gjøre det samme. 

Det høres ut som dere er på riktig vei, i hvertfall hehe. Ta det rolig og bruk tid. Ikke blir for utålmodige. Det som skaper problemer er nok ofte at mannen blir litt for revet med og at tålmodigheten dermed forsvinner ut vinduet. (Tror for eksempel at mange unge kvinner hadde hatt bedre erfaringer med førstegangs analsex dersom ikke mannen de gjorde det med også var ganske ung, for å si det sånn.)

Det er naturligvis også viktig at han greier å få deg til å slappe nok av. Spenner du deg (kanskje helt ubevisst også) vil det være vanskeligere for ham.

Og det er jo egentlig noe av det som gjør analsex så bra. Det handler till en viss grad om tillit og kanskje det å "overgi seg" litt (eller kanskje til og med helt?) til mannen. Og mange kvinner kan jo trives med det en gang i blant. Og vi menn synes det er ganske fint når dere gjør det også. 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...