Gå til innhold

Noen med erfaring med å gjøre seksuelle ting i fylla og angre seg etterpå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg drakk meg full i går kveld og ble med noen gutter hjem.

Jeg har lyst til å høre fra folk som har kommet seg gjennom dette her. Jeg er så lei meg og veksler mellom å ha litt panikk og følelsen av at livet mitt er over.

Vet ikke om det ble filmet, eller hvor mange som vet. Jeg har prøvd å kontakte de guttene for å høre hva som skjedde, men de svarer ikke og vil ikke vite av meg. Later som jeg ikke eksisterer. 

Jeg føler meg så skitten,som at alle ser på meg som en hore nå og ikke er noe verdt.

Våknet opp i går med den verste følelsen jeg noen sinne har kjent på. 

Jeg er skuffet over meg selv og vet ikke om jeg kan tilgi meg selv.

Jeg angrer sånn og har grått mye idag. Vet ikke hva jeg skal gjøre 

Anonymkode: fb9e6...5f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du usikker på om du har vært utsatt for et overgrep? 

Om du er det kan du ta kontakt med overgrepsmottaket. Det er ikke lov å ha sex med noen som er overstadig beruset.

Vet ikke om det gjelder deg, men uansett hva som har skjedd så forstår jeg at du har det vondt nå. 

Sender deg gode tanker og håper at du får det bedre snart. Du er ikke ei hore. ❤️

• Liker 2
Gjest HegeMarie
Skrevet (endret)

Husker du ingenting av det som skjedde?

Er du i det hele tatt sikker på om du hadde sex med noen av dem?

Om du var så full som det kan virke så er dette i så fall voldtekt.

Det er uansett ikke du som ikke er noe verdt, det er de som har gjort dette mot deg.

Har gjort ting jeg ikke er direkte stolt av, men aldri i en sånn tilstand.

I en sånn tilstand kan en ikke gi samtykke.

Endret av HegeMarie
Skrevet

Hvorfor antar du at det har blitt filmet? Hvorfor skulle det bli filmet? 

Men løsningen er å slutte å drikke om du ikke vet hva du gjør i fylla. 

Anonymkode: c299f...c8b

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, HegeMarie said:

Husker du ingenting av det som skjedde?

Er du i det hele tatt sikker på om du hadde sex med noen av dem?

Om du var så full som det kan virke så er dette i så fall voldtekt.

Det er uansett ikke du som ikke er noe verdt, det er de som har gjort dette mot deg.

Har gjort ting jeg ikke er direkte stolt av, men aldri i en sånn tilstand.

I en sånn tilstand kan en ikke gi consent.

Jo, jeg husker bruddstykker. At jeg hadde sex. Det var ikke tvang, jeg gjorde det fordi jeg var så full og jeg ville det. De var også fulle. Men jeg angrer så forferdelig nå og har det vondt.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du tror du har blitt utsatt for overgrep / eller har hatt ubeskyttet sex, bør du ta en angrepille. 

Har du blitt utsatt for overgrep, noen har filmet dette og sprer det, er det DEM som har gjort noe ulovlig og ikke du. 

Har du noen du kan snakke med?  Har du kontaktet lege?

Sender deg gode klemmer ❤️

Skrevet

Åh, stakkars deg, føler med deg!

Husk at det er aller verst nå, for nå har du fyllenervene i tillegg, kjemien i hjernen din er ikke helt i rute. Du vil føle deg bedre om et par dager.

Jeg har driti meg ut i fylla en del ganger jeg, det skjenker jeg ikke en tanke lengre nå :)

Jeg hadde en situasjon som kanskje var litt lik din, og det var den verste fylleangsten jeg har hatt. Jeg var drita og hadde tatt ecstasy og røyk på to stykker samtidig, og var sikker på han ene hadde filmet. Jeg fikk endelig tak i han et par dager etterpå, han hadde ikke filmet, og hadde jo enda mer angst og panikk enn meg for han var jo så klart gift. Men sånn bortsett fra at han angret pga utroskapen sin, så syntes han det hadde vært en fin kveld og at jeg var en kul dame. Jeg hadde jo også litt sånne tanker at de bare satt og lo av meg og sånt etterpå, men de hadde bare pratet om hvor bra jeg var. Nå tror jeg også jeg kræsjet som bare det på drugs, man kan få bakrus-nerver ganger hundre av ecstasy, så det var liksom de første dagene som var et helvete og så var det over. Ikke tenkt på det igjen før i dag, og jeg er helt rolig i kroppen når jeg tenker på det, det er ikke et av de minnene hvor jeg slår meg i pannen når jeg kommer på det liksom :P 

Det er jo skikkelig dritt at du ikke får tak i dem, det som hadde hjulpet best hadde jo vært å få pratet med en av dem og bli forsikret om at ingen filmet (eller isåfall at de sletter det) og at det bare var uskyldig moro i fylla som ingen trenger angre på.

Du kommer over dette!! 

Anonymkode: f0e1d...efc

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Eneri skrev:

Hvis du tror du har blitt utsatt for overgrep / eller har hatt ubeskyttet sex, bør du ta en angrepille. 

Har du blitt utsatt for overgrep, noen har filmet dette og sprer det, er det DEM som har gjort noe ulovlig og ikke du. 

Har du noen du kan snakke med?  Har du kontaktet lege?

Sender deg gode klemmer ❤️

Hun sier: Hun hadde sex fordi hun ville det. Og at guttene hadde sex fordi de ville det. Alle var fulle. 

Dette er ikke overgrep eller voldtekt. 

Men kun "angre-på-ting-man-har-gjort-i-fylla". 

Been there, done that. 

Anonymkode: 037e4...f56

• Liker 15
Gjest HegeMarie
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg husker bruddstykker. At jeg hadde sex. Det var ikke tvang, jeg gjorde det fordi jeg var så full og jeg ville det. De var også fulle. Men jeg angrer så forferdelig nå og har det vondt.

Sånne ting skjer. Det gjør deg ikke skitten eller verdiløs. Det kan kanskje gjøre deg klokere.

Dersom du lærer noe av denne opplevelsen kan du gå videre sterkere enn du var.

Men det kommer sikkert til å føles ekkelt en tid fremover.

Bare ikke la dette definere hvordan du ser på deg selv.

Du er mye mer enn en tabbe du gjorde en gang du ble for full.

Skrevet (endret)
2 timer siden, HegeMarie skrev:

Sånne ting skjer. Det gjør deg ikke skitten eller verdiløs. Det kan kanskje gjøre deg klokere.

Dersom du lærer noe av denne opplevelsen kan du gå videre sterkere enn du var.

Men det kommer sikkert til å føles ekkelt en tid fremover.

Bare ikke la dette definere hvordan du ser på deg selv.

Du er mye mer enn en tabbe du gjorde en gang du ble for full.

Nettopp.

Alle kan gjøre ting de angrer på. Det  er helt menneskelig, men definerer deg ikke som menneske. 

❤️

Endret av Uatskillelig
Skrevet

Det er fylleangsten som tar deg nå, og som nevnt over er det kjemien som står bak. Man er IKKE hore pga at man har lyst sex og har sex. Siden du ikke kjenner de så møter du vel ikke på de igjen heller.

Klem til deg❤

Anonymkode: 0b834...fe5

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun sier: Hun hadde sex fordi hun ville det. Og at guttene hadde sex fordi de ville det. Alle var fulle. 

Dette er ikke overgrep eller voldtekt. 

Men kun "angre-på-ting-man-har-gjort-i-fylla". 

Been there, done that. 

Anonymkode: 037e4...f56

Jeg så info ble oppdatert mens jeg skrev. Sexen kan være frivillig. Kan likevel være aktuelt med angrepille. Og det høres IKKE ut som filming var ok uansett. Og å evt spre slike filmer er straffbart.

Skrevet (endret)

Vil råde deg til å ta kontakt med noen å snakke med.

Gode tanker fra meg. ❤️

Endret av Uatskillelig
  • Liker 1
Skrevet

Tusen takk for trøstende ord fra alle sammen ❤

Jeg er over 25..

Det er ekstra ille fordi de ikke svaret meg. Akkurat som at jeg er søppel, jeg er ikke verdt et svar. Jeg skrev at jeg hadde det forferdelig også men de ignorerer. 

Til deg som skrev om erfaringen din, jeg skulle ønske jeg kunne klemt deg i et kvarter for du vet hvor jævlig dette her er 😥

Håper jeg vil føle meg litt bedre i morgen når fylleangsten er borte ja. Dette er det verste jeg har gjort, skal aldri mer gjøre noe sånt. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er over 25..

Det er ekstra ille fordi de ikke svaret meg. Akkurat som at jeg er søppel, jeg er ikke verdt et svar. Jeg skrev at jeg hadde det forferdelig også men de ignorerer. 

Til deg som skrev om erfaringen din, jeg skulle ønske jeg kunne klemt deg i et kvarter for du vet hvor jævlig dette her er 😥

Håper jeg vil føle meg litt bedre i morgen når fylleangsten er borte ja. Dette er det verste jeg har gjort, skal aldri mer gjøre noe sånt. 

Du er ikke søppel eller verdiløs. Å ha sex i fylla gjør deg ikke til noe mindre menneske. Du er i en krise nå, men det blir bedre. Fylleangst går over selv om det føles jævlig nå. ❤️

• Liker 2
Skrevet

😥😥😥

20200830_220547.jpg

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er over 25..

Stooor virtuell klem til deg :klem:Jeg vet akkurat hvordan du har det! Er det noen andre venner du kan ringe og prate litt med? Det er så jævlig å sitte og sture og ha masse tankespinn, med en venn får du snakket litt og de kan roe deg ned og få deg til å smile litt. Gjerne en som kan komme på besøk og gi deg en god klem.

Og bare husk at det er verst nå, du vil føle deg mye bedre i morgen, om det fremdeles er en liten klump i magen så vil den bli mindre og mindre og så helt borte, på kort tid. 

Så utrolig ufint av dem å ikke svare!! Hva er dette for noen umodne idioter. Altså.. kan det være de sover ut rusen? Har du meldt alle? Jeg aner ikke hva som får et menneske til å ikke svare på en sånn melding, det er jo normal høflighet å ha en eller annen form for melding med den man har ligget med dagen før. Jeg har også fått meldinger dryppende av angst fra venner og folk jeg har møtt som føler de dreit seg fullstendig natta før, og da svarer man selvsagt noe beroligende. 

Kanskje de er helt tilbakestående og ikke vet hva de skal si. Eller har like mye angst? Det tok jo litt tid før jeg ble oppringt av han ene min her, han kunne jo selvsgt ikke ha en samtale med meg på messenger siden han bor med kona og man deler devicer osv, så han ringte meg ikke opp igjen før på mandagen. Og jeg tror faktisk det skjedde på en fredag. Vet du om noen av de du var med har kjæreste?

Anonymkode: f0e1d...efc

• Liker 2
Skrevet

For det første bør du slutte å definere din verdi som menneske basert på hvordan menn behandler deg. Det at de ikke svarer deg betyr ikke at du er søppel eller verdiløs, det er ikke nødvendig å dramatisere dette eller gjøre det verre enn det er. Sannsynligvis har de like mye angst som deg selv og derfor ikke ønsker kontakt. Fylleangst er jævlig, og å gjøre ting i fylla som man angrer på er enda jævligere. Jeg har gjort mitt selv; var utro mot en ex, lå med en fyr jeg aldri kunne tenkt meg å ligge med osv. 

Det at du har pult en eller flere gutter i fylla er ikke noe som ødelegger livet ditt. Jeg er overrasket over at du har en slik reaksjon når du er såpass voksen? Der er hundretusen ting her i livet som er viktigere, og mye annet som definerer deg som menneske, ikke hva du gjorde i fylla en lørdagskveld. 

Om du er utsatt for et overgrep for så klart pipen en helt annen lyd, men jeg syns det høres ut som du har gjort noe i fylla som du bare angrer på. Det er IKKE det samme som å bli voldtatt, og jeg håper du ikke anmelder disse guttene med mindre det kommer frem at du har hatt sex uten samtykke eller at de har hatt sex med deg mens du var bevisstløs/sov. 

Tro meg, vi er MANGE som har gjort det ting vi angrer på i fylla, og jeg kan gjette på at vi er mange menn og kvinner som har hatt sex med noen i fylla og angret på det dagen etterpå! Fy flate som jeg angret når jeg spredde beina for han småkjekke fyren mens jeg var sammen med en annen, og herregud så flau jeg er som lå med en edru kar som så klart utnyttet det faktum at jeg var full. Jeg ville der og da, jeg var drita og kåt, så nei jeg ble ikke voldtatt, men en mann med gode etiske verdier ligger ikke med ei drita dame når han selv er edru. 

Dette er ikke verdens undergang. Du kommer til å oppleve ting her i livet som er mye verre enn å ha fylleangst. Drit i de gutta og gå videre med hodet hevet. Det ordner seg! 

Anonymkode: 43f7d...741

• Liker 2
Skrevet

Glemte å legge til at livet gikk videre for meg også, jeg tenker ikke på de flausene jeg gjorde på fylla den dag i dag. Det er en del år siden nå, jeg var 18 år på den tiden, nå er jeg 25 år. Og livet har bydd på langt verre ting enn det jeg har gjort når jeg har drukket. :P 

Ett tips er forøvrig også å ikke drikke seg overstadig beruset. Det vil ALDRI gagne deg eller gjøre ting godt for deg. Jeg har lært meg å drikke med måte og gjør dermed ikke ting jeg har fylleangst for dagen etterpå. Det er selvdestruktiv atferd og kan ødelegge mye for deg. Folk i verden er ikke så snille at alle vil hjelpe deg om du skulle bli overstadig berusa, du kan risikere å bli utnytta også, slik som jeg ble. 

Anonymkode: 43f7d...741

Skrevet

Jeg skal aldri drikke meg full igjen nei :(

Grunnen til at jeg har en sånn reaksjon som du skriver er fordi dette virkelig ikke er meg. Jeg er skuffa over meg selv. Og at jeg er redd for at det er blitt filmet. Jeg tror ikke det ble filmet, men uvissheten og tanker om hva hvis, er så jævlig. Så vil de ikke svare meg sånn at jeg kan slappe litt mer av, i stedet går jeg og er redd for at det er på tape. 

Jeg skal ikke anmelde de, jeg har ikke lyst til å se de igjen. Den eneste grunnen til at jeg ville ha tak i de var for å finne ut om de filmet og om de kan slette filmen.

Du har helt rett i at jeg kommer til å oppleve verre ting i livet enn dette, det hjelper litt å tenke det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...