Gå til innhold

Strekkmerker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som IKKE har noen? Jeg har ikke et eneste ett, men jeg får inntrykk av at det er noe alle får? Spesielt etter graviditet. 

Anonymkode: 6cf43...1ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen strekkmerker eller cellullitter, har født to barn og er 54 år.

Anonymkode: ca532...4e9

Skrevet

Noen får det, andre ikke🤷🏼‍♀️
Jeg har ingen strekkmerker, men typen min har flere ved hoftene/bakpå rumpa. Og ja, menn kan også få strekkmerker. Særlig de som har vokst mye på kort tid. (Han ble veldig høy på kort tid i ungdommen).

Anonymkode: a8b96...c40

Skrevet

Jeg fikk en del strekkmerker på innsiden av lårene som tenåring fordi jeg vokste mye på kort tid. Det plaget meg som tenåring/ung voksen, men nå i dag er de nærmest forsvunnet og noe jeg ikke tenker på. 

Det kommer nok an på hvilken type hud man har om man får lett strekkmerker eller ikke. Noen har stram hud andre har mer elastisk. Det er like vanlig som uvanlig. Veldig menneskelig. 

Anonymkode: 844c4...25f

Skrevet

Strekkmerker skremmer ikke meg, jeg kysser dem med kjærlighet til hun som har den redselen...utrolig hva et kyss kan gjøre, så gratis, så betryggende, så godt å kjenne at det er ekte🥰

Skrevet

Fikk strekkmerker på lår og hofter da jeg kom i puberteten. Syns nesten ikke, bryr meg minimalt om det. 😊 Spiller igrunn ikke noen rolle. 

Anonymkode: 80676...d38

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Strekkmerker skremmer ikke meg, jeg kysser dem med kjærlighet til hun som har den redselen...utrolig hva et kyss kan gjøre, så gratis, så betryggende, så godt å kjenne at det er ekte🥰

Æsj.

Anonymkode: 60ae6...c78

• Liker 4
Skrevet

Jeg har strekkmerker på rampe og lår. Noen veldig svake på hoftene og har faktisk oppdaget noen på puppene enda så små de er. Brydde meg veldig da jeg var tenåring, men etter jeg ble godt opp i 20 åra slutta jeg å bry meg. Jeg kan jo ikke gjøre noe med den uansett, og de aller fleste har strekkmerker. Det er helt normalt. 

Anonymkode: df691...9fa

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skriver dere DETTE ER NORMALT og JEG BRYR MEG IKKE når Ts spør om du har det eller ikke?

Skrevet
On 8/30/2020 at 9:18 PM, AnonymBruker said:

Har ingen strekkmerker eller cellullitter, har født to barn og er 54 år.

Anonymkode: ca532...4e9

Jeg har heller ikke strekkmerker eller cellulitter. Har født tre barn.

Anonymkode: 30293...40b

Skrevet

Dere som ikke har noen strekkmerker, er lårene deres like jevne i hudtonen som f.eks. magen? Ingen små lyse streker som man så vidt kan skue om man studerer området skikkelig?

Jeg spør fordi jeg har en venninne som var veldig bastant på at hun absolutt ikke hadde strekkmerker, men da vi senere satt på stranden så jeg jo (fordi jeg tenkte på den tidligere samtalen får og aktivt begynte å lete, arrester meg) at hun hadde noen fine og lyse strekkmerker øverst på lårene. Ikke sa jeg noe da :) 

Anonymkode: c40ca...1c1

• Liker 1
Skrevet
På 30.8.2020 den 19.38, AnonymBruker skrev:

Er det noen som IKKE har noen? Jeg har ikke et eneste ett, men jeg får inntrykk av at det er noe alle får? Spesielt etter graviditet. 

Anonymkode: 6cf43...1ee

Hvorfor har du lagt dette under seksualitet? Det har ingenting med det å gjøre.

Skrevet

Jeg har ikke funnet noen, men det kan vær jeg har noen bittesmå som jeg ikke klarer å se selv. Jeg har to barn. 

Anonymkode: e2e66...422

Skrevet

Fikk en god del under min første graviditet og flere har det blitt med åra, både på mage/lår og bryster. Det har aldri sjenert meg og tenker ikke over det om jeg ser noen andre som har det. Så for meg så er det helt naturlig.

Skrevet

Jeg har ikke klart å oppdage noen på meg selv, men har enda ikke vært igjennom graviditet. Mannen har en del.

Anonymkode: be48c...83b

Skrevet

Har ingen. Snart 40 og har fire barn. Dvs jeg fikk noen tynne på puppene i graviditeten, men kan ikke se de nå.

Anonymkode: ac176...ac7

Skrevet
På 1.9.2020 den 13.30, AnonymBruker skrev:

Jeg har heller ikke strekkmerker eller cellulitter. Har født tre barn.

Anonymkode: 30293...40b

Samme her.

Anonymkode: e9e93...178

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...