Gå til innhold

Fikk beskjed om sa,men fortsatt grvaid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed om at jeg hadde en sa for 3 uker siden da HCG var unormal og ble lavere 113 og 106 2 dager senere,begynt å blø og kom en del ‘slintrer’.. men føler meg fortsatt gravid! 
Idag ble jeg kjempe svimmel,noe jeg aldri har vært også. Måtte legge meg! Kan deg være at jeg fortsatt er gravid? Kan det ha vært 2 spirer og den ene som ‘døde’ og derfor man blør?

Blødde flere ganger i mitt første svangerskap men det gikk fint likevel 😊

Noen som har opplevd HCG som synker men fortsatt vært gravid? 

Anonymkode: 64b8a...a26

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fikk beskjed om at jeg hadde en sa for 3 uker siden da HCG var unormal og ble lavere 113 og 106 2 dager senere,begynt å blø og kom en del ‘slintrer’.. men føler meg fortsatt gravid! 
Idag ble jeg kjempe svimmel,noe jeg aldri har vært også. Måtte legge meg! Kan deg være at jeg fortsatt er gravid? Kan det ha vært 2 spirer og den ene som ‘døde’ og derfor man blør?

Blødde flere ganger i mitt første svangerskap men det gikk fint likevel 😊

Noen som har opplevd HCG som synker men fortsatt vært gravid? 

Ville bedt om ny måling og ultralyd :) Håper du fremdeles er gravid! 

Anonymkode: a3fa3...8fd

Skrevet

Dette skjedde med en i barselgruppa mi. Hun skulle på utskrapning noen dager senere og da fikk hun vite at det enda var baby. Nå er jenta 2 år og frisk og rask!

Anonymkode: 89efc...a6b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette skjedde med en i barselgruppa mi. Hun skulle på utskrapning noen dager senere og da fikk hun vite at det enda var baby. Nå er jenta 2 år og frisk og rask!

Hadde hun også blødd mye?😱

Skrevet

Hun fortelte det sånn ihvertfall. Men hun er kjent for å være veldig dramatisk så om hvor mye mye er i hennes øyne er vanskelig og si 🤔

Skrevet

Sannsynligheten er størst for at alt ikke har kommet ut og at du trenger utskrapning. Men håper for deg at du fremdeles er gravid :)

Anonymkode: c21e9...b90

• Liker 2
Skrevet

Det kan ta uker før alt kommer ut og hcg er tilbake til null : (
MEN, det kan jo være. Be om ny prøve/UL om en uke eller to? Om det tar svært lang tid med SA bør jo lege hjelpe deg uansett. Håper på det beste!

Anonymkode: 8b8f3...c51

Skrevet

Kan ta en test med ukesindikator så ser jeg om den eventuelt har steget eller sunket til 0. Blir spennende å se 😇 

Skrevet

Tvilsomt at dette er noe annet enn en SA. Hvor langt på vei skulle du vært da du målte hcg? 

Anonymkode: 9a771...1c7

• Liker 1
Skrevet

Ta en graviditetstest, og se om du fortsatt slår ut. Med den halveringstiden HCG skal ha og kun utslag på 106 ved siste måling, bør den vere ute av kroppen nå etter 3 uker.

Det er vanlig med en del hormonkrøll etter en SA, muligens det er dette du kjenner på.  

Anonymkode: a69cb...354

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...