Gå til innhold

Å ta og sende nakenbilder, normalt? gjør du det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 31 og har aldri sendt eller tatt nakenbilder, verken av underliv eller pupper.  
Ei venninne av meg er nå i en situasjon hvor exen sitter på nakenbilder av henne og nekter å slette dem. Hun er redd for at han skal beholde dem for så å legge de ut eller dele dem senere. Jeg mener hun er stokkdum som setter seg selv i denne situasjonen i 2020. Det er også andre gangen dette skjer med 2 forskjellige menn. Hun må ta ansvar for konsekvensene selv, så jeg er ikke ute etter råd. Kall meg kald, men jeg mener man bør tenke litt. Det er ikke gamle polaroid bilder liggende i en eske i klesskapet. 

Hun mener det er normalt å ta og å sende slike bilder.... er det bare jeg som er rar og sær som aldri tar eller deler slike bilder? Jeg trudde det bare er fjortiser som ikke evner å se konsekvensene av sine egne handlinger som gjør det. Ikke voksne, oppegående mennesker. 
Så gjør du det og hvor gammel er du eventuelt? 

Må nevne først som sist; Snakker ikke om de som legger slikt ut offentlig frivillig. Det er et helt annet tema. 

Anonymkode: 9aed6...a27

• Liker 4
Skrevet

Jeg er 36 år, sendt massevis av nakenbilder. 

Nå mest på snap, men før det så i mer langvarige digitale format.

Eksene mine sitter på nakenbilder av meg de, bryr meg ikke. De er fine folk da, vet de ikke legger ut. Holder uansett hodet utenfor bildet, så man kan ikke se hvem det er. Hadde ikke brydd meg om rumpa mi lå på nett.

Anonymkode: ec66b...7df

• Liker 5
Skrevet

Jeg gjør det med min faste sexpartner, men etter 4 år har han aldri fått noe med ansiktet mitt på, imotsetning til hva jeg har av han. Jeg har også bilder og videoer av han som han nok er mer redd for at skal spres, enn han har av meg, så ikke redd for at han skal spre de. Uansett mange av bildene har vi allerede lagt ut på profil på cupido o.l. Og det viktigste, vi stoler på hverandre. Vi er rundt 40 år begge. Har sendt veldig lite sånn før jeg møtte han.

Anonymkode: 9f9d2...1d7

• Liker 1
Skrevet

Nei, så lavt intelligensnivå har jeg ikke.

Anonymkode: 89592...469

• Liker 9
Skrevet

I'll never tell 😏

Anonymkode: efef6...0fe

Skrevet

40 og nei, sender såklart ikke nakenbilder, da er man bra dum i disse dager så opplyst som man er om temaet.

Anonymkode: c7616...249

• Liker 5
Skrevet

Med mindre han er (profesjonell eller seriøs amatør) fotograf og de har skrevet kontrakt så kan hun kreve å få bildene slettet. Dette har her det vært rettsaker på.

Man kan uansett aldri være 100% sikker på partneren. Vedkommende kan ta bilder åpenlyst eller i skjul uten at en er klar over det. Man er uansett nødt til å ta en vis sjanse å stole på partneren. De som lar partneren ta bilde tar ikke vesentlig større risiko enn enn de som sier nei men løper nakne rundt i huset. Man må uansett håpe at man har vurdert riktig og kan stole på partneren.

Ellers synes jeg det beste er å få en profesjonell fotograf til å ta bilder av en. Det er noe man kan ha glede av selv senere. Det kan bli veldig bra og samtidig ikke vulgært. 

Anonymkode: 779df...144

• Liker 1
Skrevet

Har sendt, men aldri med ansikt. Da jeg var yngre sendte jeg til ukjente gutter om de spurte. Nå i voksen alder har jeg kun sendt til kjæreste/dates om de har spurt om å få. 

Anonymkode: 28c4d...a49

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre han er (profesjonell eller seriøs amatør) fotograf og de har skrevet kontrakt så kan hun kreve å få bildene slettet. Dette har her det vært rettsaker på.

Man kan uansett aldri være 100% sikker på partneren. Vedkommende kan ta bilder åpenlyst eller i skjul uten at en er klar over det. Man er uansett nødt til å ta en vis sjanse å stole på partneren. De som lar partneren ta bilde tar ikke vesentlig større risiko enn enn de som sier nei men løper nakne rundt i huset. Man må uansett håpe at man har vurdert riktig og kan stole på partneren.

Ellers synes jeg det beste er å få en profesjonell fotograf til å ta bilder av en. Det er noe man kan ha glede av selv senere. Det kan bli veldig bra og samtidig ikke vulgært. 

Anonymkode: 779df...144

Du tenker ikke over at fotografen derved eier rettighetene til disse bildene og sikkert beholder masterne. 

Skrevet

Jeg har sendt toppløse uten hode på snap. ✌️

• Liker 3
Skrevet

Er 34, har sendt før, for 8-10 år siden. Ville aldri i livet gjort det nå. 

Anonymkode: 44769...c63

• Liker 2
Skrevet

Det er nok veeeldig vanlig.

Dersom man er litt smart tar man ikke med noe som kan identifisere deg, ansikt eller tatoveringer. Hva er det verste som da kan skje? En drittsekk kan jo uansett finne et random bilde og sette ditt navn på?  

• Liker 2
Skrevet

Hvis man ikke vet hvem en person er så er et toppløst bilde uten hode veldig uinteressant. Veit du hvor mye prono det er på nettet som er mye mer spennende enn det der? 

• Liker 2
Skrevet

Er 38 og har aldri sendt nakenbilder,det kommer jeg heller aldri til å gjøre. Har sendt bilder av meg i undertøy uten at ansiktet vises da.

Har fått en haug med nakenbilder selv og spes dickpics..lite opphissende må jeg si..

Det mange ikke vet at det er jævlig enkelt å ta screenshot av snapper med Samsung mobiler uten at det sendes varsel om det,så vær forsiktig sier jeg bare. Jeg får med brukernavn og bilder kan jeg bare forstørre..

Anonymkode: aeb7f...beb

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var yngre sendte jeg til ukjente gutter om de spurte.

Hvorfor?

Anonymkode: c7616...249

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nei.

Jeg har aldri sendt nakenbilder.

Endret av Uatskillelig
  • Liker 1
Skrevet

Venninnen din kan anmelde typen om han legger de ut eller sprer de. Det er ikke lov å spre intime bilder av andre uten tillatelse.

Skrevet

Har både sendt og mottatt bilder til/fra kjæresten min. Er 22 år. Har som regel ikke med ansiktet, med mindre det er et bilde i speilet i undertøy elns:)

Anonymkode: acca2...379

Skrevet

Har aldri tatt nakenbilder og da selvfølgelig heller ikke sendt slike bilder. Kommer aldri til å gjøre det heller. Er 38.

Anonymkode: ed118...f57

• Liker 3
Skrevet

Uff det er aldri lurt å gjøre det. har man sendt til en som plutselig ikke er til å stoles på lengre kan det få konsekvenser.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...