Gå til innhold

Hva foretrekker menn når det gjelder fitta?

Hva foretrekker gutter når det gjelder fitta?  

59 stemmer

1. 1. Hva foretrekker dere?

• Indre kjønnslepper som stikker ut
      15
    • Store ytre kjønnslepper/ bollemus
      44

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: 74c73...99a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smaken er mye viktigere

• Liker 5
Skrevet

Du glemte et alternativ, «det spiller ingen rolle».

Der har du min stemme. Møter jeg ei våt, deilig fitte som har lyst på kuken min er det rivende likegyldig hvordan leppene ser ut

Anonymkode: 4fdf0...608

• Liker 19
Skrevet

🙄 foretrekker damer som er over 25 og har kommet forbi slike problemer. 

Anonymkode: 45aca...59d

• Liker 19
Skrevet

Herregud for lavmål.

• Liker 11
Skrevet

Stor,fyldig og myk bollemus. Uten tvil!😁

• Liker 2
Skrevet

Alt unntatt hår og sykdommer. Alle har sin sjarm. Det er opp til dama om jeg liker den eller ikke. Hvis hun i toppetasjen har flyttet ut så er musa gåen også.

• Liker 7
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg foretrekker den som tilhører hun jeg tenner på.

Skrevet

Det er jo bra å vite at menn ikke har helt hinsides krav til hvordan man skal se ut der nede, i motsetning til kvinner som skal ha en som er sånn og sånn, lang, tykk +++ 

Anonymkode: b10fb...311

• Liker 2
Skrevet

Samme hva, bare hun er kåt og glad 😀

• Liker 4
Skrevet

Jeg krever ingenting, men kan ønske meg ting. Med hensyn til de kvinnene som ikke er fornøy med sin vagina, dropper jeg å si hva jeg liker den her gangen.

Hva om man ikke får det du foretrekker da? Er man så ærlig at man sier ifra? Neppe, men lykke til i ungkarslivet til dem som sier ifra😅

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg krever ingenting, men kan ønske meg ting. Med hensyn til de kvinnene som ikke er fornøy med sin vagina, dropper jeg å si hva jeg liker den her gangen.

Hva om man ikke får det du foretrekker da? Er man så ærlig at man sier ifra? Neppe, men lykke til i ungkarslivet til dem som sier ifra😅

Bra du ikke sier hva du liker her! Det bidrar bare til kroppspress uansett. Alle er som de er, og det er bra nok. 

Anonymkode: 9b6e8...188

• Liker 6
Skrevet
13 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Neppe, men lykke til i ungkarslivet til dem som sier ifra😅

Akkurat!

Jeg satser en hundrings på et 1:1-forhold mellom menn som absolutt må flagge sine preferanser og menn som er kronisk singel.

Anonymkode: 45aca...59d

• Liker 2
Skrevet

Menn har sine preferanser helt klart, men de fleste velger å ikke si noe om det pga kroppspress.

Bare kvinner som har det previleget å si hva de vil om menn, siden menn er følelsesløse tross alt, mens kvinner har følelser. En mann kan ikke bli mobbet, utsatt for psykisk/fysiske overgrep, frosset ut osv siden de har ikke samme følesesregister.

*ironi*

Anonymkode: e4cc2...e6a

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn har sine preferanser helt klart, men de fleste velger å ikke si noe om det pga kroppspress.

Bare kvinner som har det previleget å si hva de vil om menn, siden menn er følelsesløse tross alt, mens kvinner har følelser. En mann kan ikke bli mobbet, utsatt for psykisk/fysiske overgrep, frosset ut osv siden de har ikke samme følesesregister.

*ironi*

Mener du at kroppspress som menn har ikke tas like mye hensyn til som kvinners? 

Skrevet
På 30.8.2020 den 18.24, AnonymBruker skrev:

Du glemte et alternativ, «det spiller ingen rolle».

Slenger meg på den. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at kroppspress som menn har ikke tas like mye hensyn til som kvinners? 

Det viser jo alle studier. Menn skal tåle sånne ting, de er jo menn, ta det som en mann osv.. Ikke rart menn er overrepresentert på selvmordsstatestikk når det er tabu for menn å vise sårbarhet. Menn skal jo være dominante alfahanner som legger følelser til side. Voksne menn gråter ikke osv.. 

• Liker 1
Skrevet

Det spiller ingen rolle, så lenge den sitter på en kvinne jeg har følelser for, og er glad i bryr jeg meg ikke om hvordan den ser ut.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bra å vite at menn ikke har helt hinsides krav til hvordan man skal se ut der nede, i motsetning til kvinner som skal ha en som er sånn og sånn, lang, tykk +++ 

Anonymkode: b10fb...311

Spar deg a ... 

Anonymkode: 186e9...927

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...