AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #1 Skrevet 30. august 2020 Er dette noe som mange menn liker? Kan jeg regne med å få positivt svar? Hvordan bør jeg gå frem? Anonymkode: 756c8...b9d 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #2 Skrevet 30. august 2020 Er han bifil? I tilfellet går det vel greit. Anonymkode: 4bc07...d2a
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #3 Skrevet 30. august 2020 Mange menn liker det, men det er ganske tabubelagt. Du sier ingenting om historikken, har du/dere drevet med anal-lek tidligere? Hvis nei, start med å utforske muntlig om han kunne tenke seg befølt der bak, f.eks. under suging. Hvis dere derimot allerede har kommet forbi steget med finger er det vel i grunn bare å spørre. Gjerne etter et glass vin eller noe slik at kleinheten ikke er for stor. Måten du spør på har også mye å si, «jeg vil knulle deg i rumpa» høres langt mer skummelt ut enn «jeg vil gjerne prøve å gi deg en prostataorgasme, kanskje vi kunne prøvd pegging?» Anonymkode: e7296...806 2
Paw Patrol Skrevet 30. august 2020 #4 Skrevet 30. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er han bifil? I tilfellet går det vel greit. Anonymkode: 4bc07...d2a Så du må være bi for å bli tatt i rassen av ei jente? 33
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #5 Skrevet 30. august 2020 Hadde håpet å slippe å høre ord som homo/bifil/anal-lek og pegging. Vi behøver ikke finne på mange ord for å bortforklare, men holde oss til temaet. Ville du som mann likt dette? Anonymkode: 756c8...b9d 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #6 Skrevet 30. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde håpet å slippe å høre ord som homo/bifil/anal-lek og pegging. Vi behøver ikke finne på mange ord for å bortforklare, men holde oss til temaet. Ville du som mann likt dette? Anonymkode: 756c8...b9d Det er like individuelt som å spørre om kvinner liker å bli pult i rumpa. Noen liker det, andre ikke. Personlig har jeg aldri prøvd, men hadde ikke hatt noe i mot det. Anonymkode: e7296...806 5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #7 Skrevet 30. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er like individuelt som å spørre om kvinner liker å bli pult i rumpa. Noen liker det, andre ikke. Personlig har jeg aldri prøvd, men hadde ikke hatt noe i mot det. Anonymkode: e7296...806 Ja, det var derfor jeg endret spørsmålet Takk for svar! Anonymkode: 756c8...b9d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #8 Skrevet 30. august 2020 Jeg også. Veldig spennende at menn har et punkt for nytelse der som vi/jeg ikke har fått utforske. Min mann var svært negative, men etter noen år selv klar til å være nysgjerrig på potensialet i dette. Så viser det seg at han er en av dem som har for såre slimhinner til å kunne nyte penetrering bak, uansett glid og tålmodighet. Umulig å utforske dette altså, uten å påføre ham ubehag som ikke har noe med god sex å gjøre. Da bruker jeg selvfølgelig ikke argumentene jeg ser at for mange menn bruker når de har lyst på analsex selv etter at kvinnen har forsøkt og funnet det vondt ; Jammen JEG har sååå lyst! Om du virkelig elsker meg ville du gjort det for meg! Du er kjedelig i senga om du ikke gir meg dette! Jeg er fremdeles utrolig nysgjerrig og lysten på å utforske det hemmelige punktet der. Blir utrolig tent av tanken. Likevel, det er absolutt selvfølgelig for meg å la det bli med fantasiene når det så tydelig ikke er noe min kjære kan nyte. Sex vi ikke begge nyter er bare utelukket, uansett ønsker og fantasier om det. Anonymkode: 8e938...610 6
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #9 Skrevet 30. august 2020 Jeg har vært bortpå mange heterofile menn som liker den slags 😊 som regel merker du det på dem når du typ suger dem og leker litt rundt med hender og tunge. Anonymkode: c9066...5ad 1
SlemUlv Skrevet 30. august 2020 #10 Skrevet 30. august 2020 Svaret er: Spør din mann. Ingen andre en han kan svare på dette, for ham. 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #11 Skrevet 30. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har vært bortpå mange heterofile menn som liker den slags 😊 som regel merker du det på dem når du typ suger dem og leker litt rundt med hender og tunge. Anonymkode: c9066...5ad Enig med den, hvis han ligger på rygg i sengen når du suger og hendene dine går mot ballene og litt bak, skrever han litt ekstra da er min erfaring at menn ofte er åpne for litt anallek. Men viktigste er å kommunisere og spørre. Anonymkode: 5d077...7e7 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #12 Skrevet 30. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enig med den, hvis han ligger på rygg i sengen når du suger og hendene dine går mot ballene og litt bak, skrever han litt ekstra da er min erfaring at menn ofte er åpne for litt anallek. Men viktigste er å kommunisere og spørre. Anonymkode: 5d077...7e7 Nettopp dette som er min erfaring også. Ofte holder det å titte litt lekent opp, så nikker de bekreftende 🤗 Anonymkode: c9066...5ad 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #13 Skrevet 30. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Enig med den, hvis han ligger på rygg i sengen når du suger og hendene dine går mot ballene og litt bak, skrever han litt ekstra da er min erfaring at menn ofte er åpne for litt anallek. Men viktigste er å kommunisere og spørre. Anonymkode: 5d077...7e7 Dette er nok det lureste. Jeg personlig ville sagt ifra om å holde seg langt unna der, men hvis man liker det så holder man vel kjeft. Anonymkode: 795c4...8af 2
Gjest Porstarmax Skrevet 30. august 2020 #14 Skrevet 30. august 2020 Har spilt inn par sex der er det en del anal sex, men er ikke det beste jeg vet men gjør det jo om jeg må
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #15 Skrevet 30. august 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg også. Veldig spennende at menn har et punkt for nytelse der som vi/jeg ikke har fått utforske. Min mann var svært negative, men etter noen år selv klar til å være nysgjerrig på potensialet i dette. Så viser det seg at han er en av dem som har for såre slimhinner til å kunne nyte penetrering bak, uansett glid og tålmodighet. Umulig å utforske dette altså, uten å påføre ham ubehag som ikke har noe med god sex å gjøre. Da bruker jeg selvfølgelig ikke argumentene jeg ser at for mange menn bruker når de har lyst på analsex selv etter at kvinnen har forsøkt og funnet det vondt ; Jammen JEG har sååå lyst! Om du virkelig elsker meg ville du gjort det for meg! Du er kjedelig i senga om du ikke gir meg dette! Jeg er fremdeles utrolig nysgjerrig og lysten på å utforske det hemmelige punktet der. Blir utrolig tent av tanken. Likevel, det er absolutt selvfølgelig for meg å la det bli med fantasiene når det så tydelig ikke er noe min kjære kan nyte. Sex vi ikke begge nyter er bare utelukket, uansett ønsker og fantasier om det. Anonymkode: 8e938...610 Takk for svar! Kan jeg bare spørre om det gjaldt for både dildo og fingre? Anonymkode: 756c8...b9d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #16 Skrevet 30. august 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig med den, hvis han ligger på rygg i sengen når du suger og hendene dine går mot ballene og litt bak, skrever han litt ekstra da er min erfaring at menn ofte er åpne for litt anallek. Men viktigste er å kommunisere og spørre. Anonymkode: 5d077...7e7 Jeg snakker ikke om anal-lek, jeg snakker om knulling. Og jeg snakker heller ikke om å snike seg til det som en creepy overgriper, men å kunne snakke sammen som voksne mennesker. Anonymkode: 756c8...b9d 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #17 Skrevet 30. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er nok det lureste. Jeg personlig ville sagt ifra om å holde seg langt unna der, men hvis man liker det så holder man vel kjeft. Anonymkode: 795c4...8af Er du mann? Anonymkode: 756c8...b9d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #18 Skrevet 30. august 2020 11 minutter siden, Porstarmax skrev: Har spilt inn par sex der er det en del anal sex, men er ikke det beste jeg vet men gjør det jo om jeg må Takk for svar! Anonymkode: 756c8...b9d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #19 Skrevet 30. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Kan jeg bare spørre om det gjaldt for både dildo og fingre? Anonymkode: 756c8...b9d Ja, begge deler. Jeg presset selvfølgelig ikke på angående dette innen han selv ønsket å prøve, bare delte at jeg hadde fantasi om det, og lyst til å forsøke når/om han var klar for det, så det var først da han selv tok initiativ til det og ønsket å forsøke selv at vi forsøkte. Selv om han da virkelig ønsket det selv, og var positivt og nysgjerrig behjelpelig med å få det til, så viste det seg bare at det ikke går. Det svir for vondt, uansett hvordan vi forsøker å gå frem, og selv om han ønsket det selv. Det er ikke riktig å tro at dette kun går på vilje hos alle som må si nei til analsex. Jeg har selv som kvinne likt analsex, men måtte gi det opp da jeg en periode hadde for såre slimhinner til at det kunne bli bra, uansett utførelse, og selv om jeg selv visste hvordan det skal og bør gjøres. I mitt tilfelle forbigående å ha så såre slimhinner. For ham (og mange) bare mer permanent umulig å nyte slikt. Hemoroider og tendenser til å få rifter kan også gjøre analsex umulig. Selv om man virkelig skulle ønske å kunne ha det. Jeg tror at mange menn tror dette bare går på vilje. Hvilket selvfølgelig burde være nok det også, å slippe å ha sex man absolutt ikke ønsker. Som jeg respekterte det med største selvfølge, til han ønsket å forsøke selv. Det positive med at han selv fikk erfaring med at dette absolutt ikke bare går på vilje var at da jeg da en tid fikk for såre slimhinner til å KUNNE ha analsex, så forsto han 100 % at det er et reelt problem angående å ha analsex. Han hadde da ikke minste ønske om å utsette meg for slike smerter. Han hadde kjent hvordan slikt svir selv, og VISSTE at det ikke går på vilje. Noen kan rett og slett ikke nyte analsex, for kroppen deres kan ikke gi nytelse ved det. Det er smerter, ikke nytelse, uansett hvordan man er innstilt eller hva man forsøker. Slikt bør respekteres. Ønske om å ikke ha det også! Etter hans ønske forsøkte vi noen ganger over tid, i tilfelle det var en forbigående tilstand for ham også. Det er det dessverre ikke i hans tilfelle. Synd, men klart jeg da aksepterer at dette ikke kan være del av vårt sexliv! Jeg har jo ikke lyst til å påføre ham smerter under sex, bare fordi jeg tenner på tanken. Anonymkode: 8e938...610
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #20 Skrevet 30. august 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, begge deler. Jeg presset selvfølgelig ikke på angående dette innen han selv ønsket å prøve, bare delte at jeg hadde fantasi om det, og lyst til å forsøke når/om han var klar for det, så det var først da han selv tok initiativ til det og ønsket å forsøke selv at vi forsøkte. Selv om han da virkelig ønsket det selv, og var positivt og nysgjerrig behjelpelig med å få det til, så viste det seg bare at det ikke går. Det svir for vondt, uansett hvordan vi forsøker å gå frem, og selv om han ønsket det selv. Det er ikke riktig å tro at dette kun går på vilje hos alle som må si nei til analsex. Jeg har selv som kvinne likt analsex, men måtte gi det opp da jeg en periode hadde for såre slimhinner til at det kunne bli bra, uansett utførelse, og selv om jeg selv visste hvordan det skal og bør gjøres. I mitt tilfelle forbigående å ha så såre slimhinner. For ham (og mange) bare mer permanent umulig å nyte slikt. Hemoroider og tendenser til å få rifter kan også gjøre analsex umulig. Selv om man virkelig skulle ønske å kunne ha det. Jeg tror at mange menn tror dette bare går på vilje. Hvilket selvfølgelig burde være nok det også, å slippe å ha sex man absolutt ikke ønsker. Som jeg respekterte det med største selvfølge, til han ønsket å forsøke selv. Det positive med at han selv fikk erfaring med at dette absolutt ikke bare går på vilje var at da jeg da en tid fikk for såre slimhinner til å KUNNE ha analsex, så forsto han 100 % at det er et reelt problem angående å ha analsex. Han hadde da ikke minste ønske om å utsette meg for slike smerter. Han hadde kjent hvordan slikt svir selv, og VISSTE at det ikke går på vilje. Noen kan rett og slett ikke nyte analsex, for kroppen deres kan ikke gi nytelse ved det. Det er smerter, ikke nytelse, uansett hvordan man er innstilt eller hva man forsøker. Slikt bør respekteres. Ønske om å ikke ha det også! Etter hans ønske forsøkte vi noen ganger over tid, i tilfelle det var en forbigående tilstand for ham også. Det er det dessverre ikke i hans tilfelle. Synd, men klart jeg da aksepterer at dette ikke kan være del av vårt sexliv! Jeg har jo ikke lyst til å påføre ham smerter under sex, bare fordi jeg tenner på tanken. Anonymkode: 8e938...610 Takk for svar! Ja, som du ser så mener jeg at man ikke en gang skal drive og snike seg mot rompa, så jeg er mot all form for press og mas. Synes det er rart å forvente at menn er så pass forberedt på slike ting, at de vil spre beina om man nærmer seg. Jeg foreslo en gang for en dame her inne, som hadde en mann med dårlig ereksjon, at hun kunne knulle han i rompa. Reaksjonen på det forslaget var at jeg måtte slutte å tulle. Og jeg tror det er slik de fleste kvinner tenker, så hvordan skulle menn være forberedt på at hun vil... Anonymkode: 756c8...b9d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå