Gå til innhold

Skal du stemme til høsten?

Skal du stemme til høsten?  

50 stemmer

1. 1. Skal du stemme til høsten?

• Ja
      47
    • Nei
      2
    • Vet ikke
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg skal så klart. Men sier ikke hva jeg stemmer... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer alltid!

Og hvis jeg skulle være i tvil, så stemmer jeg heller blankt!

Skrevet

Såklart! Stemmer ved hvert valg.... Og fnyser litt av de som klager over dagens situasjon, samtidig som de aldri stemmer og knapt nok vet hvilke parti som har dannet regjering...... :roll:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Bruker den muligheten jeg har til å påvirke.

Gjest Moonshadow
Skrevet
Stemmer alltid!

Og hvis jeg skulle være i tvil, så stemmer jeg heller blankt!

Samme her ;)

Skrevet

Ja, jeg skal stemme!

Men vet ikke hva enda...

Gjest Guest
Skrevet

Jeg skal ut å reise så jeg har allerede stemt jeg.

Synes alle bør stemme, det må jo være et parti som gjør litt bedre inntrykk enn alle de andre?

Skrevet

Ja, selvsagt stemmer jeg.

Man finner sannsynligvis aldri et parti man er 100% enig med, men min stemme til ett parti er med på å styrke det i forhold til partier jeg absolutt ikke har sympati med.

Skrevet

Klart jeg stemme.

Om jeg ikke stemmer, kan jeg ikke klage i ettertid... ;)

Skrevet

Og hvis denne uhøytidelige avstemningen har noe så si, så ser det ut som valgdeltagelsen slår alle rekorder.... :hoho:

Skrevet

Ja, selvsagt, og jeg vet godt hvem jeg skal stemme på. Den som ikke stemmer har heller ikke noe han skulle ha sagt.

Gjest gotthard
Skrevet

nei, trur ikke jeg skal stemme,,men klage skal jeg:-)

jeg forstår ikke hvorfor vi ikke bare har 2 partier og stemme på jeg, for om jeg nå holder med høyre og ler av alt pisspreike til krf , så er det faktisk krf jeg stemmer på om jeg stemmer høyre!!!!

så først når noen kan på en sakelig og ordentlig måte forklare meg hva poenget med et valg som politikerene gir f.. i uanseth er,først da skal jeg stemme.

og jeg veit faktisk vilke parti jeg vil stemme på da, følger lit med i politikkens hverden og synes det blir lit dumt og si "stemmer du ikke kan du ikke klage heller" , om det gjaldt ville det bety at du som stemte på sv kunn kan klage på sv det da..........

den dagen min stemme hjelper det partiet jeg stemmer på, da skal jeg stemme..stemmer jeg sv nå så setter jeg jens øverst! ! ! jens hører ikke til i sv etter det jeg veit...

Skrevet

Selvfølgelig skal jeg stemme. Må jo bruke den eneste muligheten jeg har til å påvirke litt.

Skrevet

Klart jeg skal stemme

Gjest lilletroll
Skrevet

Klart jeg skal stemme, men valgkampen og sakene får avgjøre hvem det blir på. Jeg vet ikke ennå på hvem, nemlig.

Gjest gjest1
Skrevet

Jo, må da stemme. Gruer meg da... hver gang jeg tar "tester" på nettet for å se hvor jeg står politisk ender jeg opp splittet mellom ekstrem venstre og langt ut til høyre. Skulle gått an å mekke sit eget parti og ideologi... vel, det gjør det for så vidt, men er kanskje for de mer spesielt interesserte?

Skrevet
nei, trur ikke jeg skal stemme,,men klage skal jeg:-)

jeg forstår ikke hvorfor vi ikke bare har 2 partier og stemme på jeg, for om jeg nå holder med høyre og ler av alt pisspreike til krf , så er det faktisk krf jeg stemmer på om jeg stemmer høyre!!!!

så først når noen kan på en sakelig og ordentlig måte forklare meg hva poenget med et valg som politikerene gir f.. i uanseth er,først da skal jeg stemme.

og jeg veit faktisk vilke parti jeg vil stemme på da, følger lit med i politikkens hverden og synes det blir lit dumt og si "stemmer du ikke kan du ikke klage heller" , om det gjaldt ville det bety at du som stemte på sv kunn kan klage på sv det da..........

den dagen min stemme hjelper det partiet jeg stemmer på, da skal jeg stemme..stemmer jeg sv nå så setter jeg jens øverst! ! ! jens hører ikke til i sv etter det jeg veit...

Det går an å stemme blankt, det sier litt mer enn å sitte i sofaen og syte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...