Gå til innhold

Sannsynlighet for at massør tar mer på deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker seriøse svar, ikke tullete og meningsløs avsporing.

Hva er sannsynligheten for at en mannlig massør masserer mer på deg enn det som er reglementet hvis du som kvinne hinter om det med kroppsbevegelser? Du sier ingenting, men du rører kanskje litt på deg som hint om at du er kåt. Du sprer kanskje beina litt (ikke mye, men nok til at han skal oppdage det). Kanskje du gir fra deg et ørlite stønn når han masserer deg på innsiden av lårene. Kanskje du sklir litt ned, slik at hendene hans kommer nærmere skrittet. 

Hva er egentlig sannsynligheten for at massøren kommer borti erogene soner med vilje for å se hvordan du reagerer? Dersom du ikke reagerer negativt, så tør han kanskje nærme seg de erogene sonene?

Vi hører jo en del om menn som får happy ending, både hos norske og utenlandske massasjestudioer i Norge. Men skjer det også med kvinner? 

Anonymkode: 512c3...6a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liten, håper jeg. 

Anonymkode: 60d21...021

• Liker 5
Skrevet

Har opplevd at både kiropraktorer og fysioterapeuter gjør det 

Anonymkode: 30858...6c3

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er sannsynligheten for at en mannlig massør masserer mer på deg enn det som er reglementet hvis du som kvinne hinter om det med kroppsbevegelser? 

P(Generell seksuell trakassering) = 0.43

Hva er egentlig sannsynligheten for at massøren kommer borti erogene soner med vilje for å se hvordan du reagerer?

P(Villet berøring av erogene soner i sammenheng med massasje) = Ukjent/utilgjengelig datasett

Dersom du ikke reagerer negativt, så tør han kanskje nærme seg de erogene sonene?

Nei

Vi hører jo en del om menn som får happy ending, både hos norske og utenlandske massasjestudioer i Norge. Men skjer det også med kvinner? 

Nei

Anonymkode: 01c77...14c

• Liker 1
Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør hva da?

Endret av Uatskillelig
  • Liker 2
Skrevet

For en massør er det jobben hans å massere. Han masserer X antall kropper om dagen å det blir like rutinepreget som en renholder som mopper golv. Veldig lite seksuelt opphissende med andre ord. (Såklart kan jo dessverre finnes unntak) Hilsen en fysioterapeut

Anonymkode: c0578...af1

• Liker 12
Skrevet

I forrige jobb fikk jeg gratis massasje en gang i uken i arbeidstiden. (På en klinikk like ved). 
På første massasjetime så merket jeg at massøren min (en relativt ung kjekk svensk fyr) kom borti meg med kjønnsorganet sitt hele tiden. Den liksom dultet borti meg ved flere anledninger. Det var megakleint, fordi jeg visste ikke om han gjorde det med vilje eller ikke? Så jeg vurderte å høre med kollegaen min om hun opplevde det samme (hun var hos samme massør), men jeg tenkte at jeg sikkert hadde overtenkt hele greia, så jeg turte ikke å høre.. Jeg fortsatte å gå til han selv etter denne kleine hendelsen, men de neste gangene kom han ikke borti med kjønnsorganet. Og jeg var hos han hver uke i et år uten at han «dultet» borti meg flere ganger. 
Er bare glad det ikke ble noen flere kleine hendelser. 😅 Og jeg vet fortsatt ikke om det var med vilje eller ikke den ene gangen.

Anonymkode: 3345d...9e9

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble jeg veldig betenkt. Hva gjorde de?

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

I forrige jobb fikk jeg gratis massasje en gang i uken i arbeidstiden. (På en klinikk like ved). 

Anonymkode: 3345d...9e9

Som ansatt i det offentlige, med mye tunge løft og masse tråkking på harde gulv kjenner jeg at jeg blir misunnelig. Kan jeg spørre hva slags jobb du hadde?

Anonymkode: 0ceb5...d93

• Liker 1
Skrevet

Aldri opplevd. Vært hos en del fysioterapeuter. 

Anonymkode: a3cf2...2e9

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg opplevd det, ville jeg anmeldt. 

Anonymkode: f8ad0...88b

• Liker 7
Skrevet

Nei det er så useriøst som det kan få blitt. Ville anmeldt på flekken.

De risikerer å miste diplom og sertifisering ved dette, samt bot eller fengsel. Ingen seriøse aktører ville finne på å gjøre dette.

En kropp er ikke sexy for en massør. Man har et profesjonelt blikk og det er kroppen som skal behandles for vondter.

Anonymkode: db742...198

• Liker 6
Skrevet

Jeg opplevde det på et spa hotell (ikke i Norge). Han var veldig forsiktig i starten, men jeg begynte å føle at det var noe mer enn bare massasje. Utviklet seg til noe mer selv om jeg stoppet det etterhvert.  Tenker fortsatt på det som en spennende opplevelse. 

Går ut fra at han klarte å tolke signalene siden han turte å ta det så langt.  

Anonymkode: d3a25...68f

Skrevet

En massør skal oppføre seg profesjonelt uansett om massøren er dame eller mann. Vedkommende vil nok gi beskjed til deg dersom du oppfører deg upassende under massasjen. Det er ikke massøren sitt problem at du er kåt.

Skrevet

Dette er veldig skummelt farvann for folk i slike jobber. De kan miste jobb og inntekt og er nok generelt veldig forsiktige. Bare det å begynne å "tolke signaler" er et minefelt. Den minste lille misforståelse kan forårsake katastrofe. Bare les innlegget over om hun som trodde at underlivet hans kom nær henne med vilje. Det er selvsagt en setting man kan fantasere om, men de fleste "hendelser" skyldes nok fantasi på vidvanke mer enn reelle opplevelser.

I utlandet kan det nok hende at det profesjonelle nivået er lavere, spesielt på typiske sydensteder. Det kan jeg faktisk skrive under på personlig. 😆

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Hunmedham skrev:

De kan miste jobb og inntekt og er nok generelt veldig forsiktige.

Og enda verre, de mister totalt ansikt i forhold til sine omgivelser.

Anonymkode: 2c647...2ed

Skrevet

Nei, men jeg har opplevd at en massør holdt meg litt for lenge i hofta/huden, litt dvelende. Og holdt underlivet langt unna meg. Jeg oppfatta ham som kåt, kanskje betatt men ikke uprofesjonell. Aldri tafsing. Men dette litt dvelende, samtidig som han ikke pusta. 

Anonymkode: ff1c0...1df

Skrevet

Nei, jeg har aldri opplevd noe slik😂 gått både til kiropraktor og fysioterapaut. 
Har aldri vært innom noen tvilsomme sjapper da, men hos profesjonelle som jobber med idrettsfolk. 

Anonymkode: f9183...17e

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, Uatskillelig skrev:

Gjør hva da?

Hva tror du?

Anonymkode: 512c3...6a4

Skrevet

Det er jo beviskrav her som andre steder. 

Anonymkode: bff72...b85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...