Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en «kompis» jeg har hatt kontakt med i 1,5 år. Litt av og på. Ikke ligget sammen siden i fjor. 

Drukket kaffe en gang i juli i år, pluss tilfeldig møte thats it. Har ikke tenkt så hardt over det.Er seksuelt tiltrukket av han og liker han når vi har møttes ... men har ikke sett at han er så interessert så har nå holdt på med mitt. Jobbe og vært på noen dates. 

En natt ut av det blå kl 2 på natta sender han mld. Om hvor jeg er. Jeg svarer at jeg er på nattvakt. Han er bare kåt sier han. Ok lite jeg kan få gjort med. Ja han hadde likt litt hjelp. Om jeg hadde møtt han om han kom dit og dit. Jeg avsluttet vakta like etterpå og sa til han at ja hadde han lyst så kom. Hvordan jeg fikk til å si det aner jeg ikke. Men utrolig dumt. 
Da kom det at nei kunne ikke var på hyttetur langt unna,

Og at det bare var en spøk.. jeg ble lei meg og sint og spurte hva slags tull det der var? 
Ba han ringe meg. Det var umulig. Selvsagt er det det sa jeg. Men sendte da bilde av en av sønnene som sov. 
Ser for meg at han kanskje hadde drukket det syns jo ikke på tekst. 
Han sa unskyld men det holder ikke lengre. 
Og at jeg burde skjønne det var spøk. 

Jeg syns det der grenser til mobbing når han vet jeg liker han godt. Å holde på sånn. Hvilken glede har noen av dette? 

Jeg sa og i fra at jeg var kjempeglad for at han var langt unna så sparte jeg meg den elendigheten med tøm og røm. Og å vente på han gidder jeg ikke lengre. Det står ikke akkurat på tilbud om å ut å treffe andre menn skrev jeg. Han skal da få be om unskyldning på folkelig vis hvis jeg skal ha noe mer med han å gjøre. Nei der ble jeg skuffet over en jeg har sett som en flott mann. Han ville absolutt at vi skulle treffes igjen da for kaffe og en prat . Ok svarte jeg, blir ikke jeg som inviterer for å si det sånn.

Er det flere som har opplevd at mannfolk spøker med booty call? Hvis du sa ja og de etterpå sier de er langt unna.😂hvor dum følte du deg da? Er jo nesten ikke mulig å føle seg dummere🙈

Anonymkode: 94aaa...229

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke interessert i deg. Han fantaserer om sex med deg, men ikke mer. 

Gå videre i livet ditt.

Anonymkode: d518c...0ba

• Liker 4
Skrevet

Han trengte en egoboost eller sjekke til senere om du godtok det. 

Du sa ja til sex og han skrev at han ikke kunne, hvorfor svarte du noe mer etter det? Det er jo han som oppfører seg som en tosk. 

Anonymkode: 5e926...ee3

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror han var kåt og bare ville sexte. Da du faktisk var villig til å møte han trakk han seg tilbake som en feiging. Ja, utrolig kjipt gjort, men nå vet du at han er slik. Du har ikke gjort noe galt, ei faktisk vært tøff, men jeg ville ikke ha svart på meldinger fra han om at han er kåt videre. 

Anonymkode: 9c12f...6cf

• Liker 4
Skrevet

Ts her han trengte jo ikke sjekke det han vet jo det godt fra før at jeg er interessert i sex med han..har jeg jo vært hele tiden så det er jo ikke noe god grunn.. jeg tror egentlig han var full... og da blir det tull. Vi bor nært og jeg har flytta hit for ikke så lenge siden og før bodde vi langt unna hverandre men møttes oftere. Uansett uakseptabelt ... i mine øyne. Da  får han heller ta den til andre han har eventuelle sånne forhold med. 

Skrevet

Jeg har hatt en fast sexpartner i flere år, vi sexter ofte og da er det meldinger sent på natten. For ca 1 år siden var han med en annen dame, han sa de hadde kjempegod kjemi på det personlige plan, men at etter de hadde sex så ville han bare være venner. "Problemet" er at endel menn velger å pakke det så inn at damene ikke skjønner det er avvisning, og sannsynligvis håper på mer. Han ser på henne som ei venninne nå, jeg mistenker at hun fortsatt går og håper på noe mer. Jeg har også fått sett noen av meldingene hennes/deres fordi han skjønner ikke hvorfor hun ikke tar hintet, det selv om han innimellom har sendt litt på kanten bilder, altså ikke dickpic, men litt lår, i badet med øl o.l, det mener han er helt normalt, og at han liker tilbakemeldingene. Dessverre tror jeg det finnes mange sånne menn (og damer) der ute som nærmest bruker andre for egoboost. Jeg vet i tillegg at den damen her har null peiling på hvordan han er, og ser for seg en anstendig småbarnsfar. Så mitt råd er glem han, hvis dere har hatt sex i fjor og ikke etterpå så er det sannsynligvis en grunn for det. Han er ikke en å samle på mtp noe seriøst iallefall.

Anonymkode: 8c1b2...c9c

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor gidder du det der da?

Anonymkode: d0d8b...59c

• Liker 4
Skrevet

Svartelist han. Han latterligjorde deg. Det var ingen spøk. Bitter mann, med kvinnehat etter alt å dømme. 

Anonymkode: 61b5f...d64

• Liker 1
Skrevet

Ts. Takk for fine svar. Helt klart ikke noe å samle på. Men syns bare at oppførselen er så jævla rar ... ikke rart det er krig i verden ellers.

• Liker 1
Skrevet

Ja, han bruker deg for en egoboost. Han følte seg vel litt nede og trengte å høre at du fremdeles var tilgjengelig for ham selv om du tydeligvis ikke er bra nok for ham. 

Sånne folk trenger du ikke i livet ditt. ♥️

Anonymkode: aac04...cf5

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han bruker deg for en egoboost. Han følte seg vel litt nede og trengte å høre at du fremdeles var tilgjengelig for ham selv om du tydeligvis ikke er bra nok for ham. 

Sånne folk trenger du ikke i livet ditt. ♥️

Anonymkode: aac04...cf5

Ts nei det er jeg helt enig 👍🏻Takk for svar 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...