AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #1 Del Skrevet 30. august 2020 En slik treplate med ferdig borede huller og "pinner" til å strekke ut f.eks. bestemorruter? Jeg har lett på garnplasser på nett, men finner det ikke. Noen som har kjøpt og vet helt sikkert at de selger noe sted? Begynner å bli litt desperat. Anonymkode: 53ab3...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #2 Del Skrevet 30. august 2020 Har sett etter sånne selv. Virker som at du nesten er nødt til å lage selv, evt hør om det er noen handy folk i nærområdet ditt som kan lage. Anonymkode: a82a6...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #3 Del Skrevet 30. august 2020 Jeg har lett som bare det nå og kan gi deg en link som jeg skal forsøke selv også. Finnes visst i flere størrelser. https://ritohobby.no/448-blokking-matter-og-tilbehor Vi får håpe de selger kvalitet. Anonymkode: 53ab3...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 30. august 2020 #4 Del Skrevet 30. august 2020 Isopor og knappenåler funker fint 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #5 Del Skrevet 30. august 2020 Ser for meg at når man har veldig mange firkanter til et teppe, så er det bedre å strekke i høyden, enn utover en og en? Anonymkode: 53ab3...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #6 Del Skrevet 30. august 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser for meg at når man har veldig mange firkanter til et teppe, så er det bedre å strekke i høyden, enn utover en og en? Anonymkode: 53ab3...d70 Ja når man strekker de på samme pinner i høyden så blir de i tillegg like vide Anonymkode: a82a6...097 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå