AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #1 Skrevet 30. august 2020 Jeg har masse familie i Canada (det har vel de fleste). En ting som jeg ikke helt skjønner, politibetjenter der får ikke lov til å ha egen FB profil. Hvis jeg skal kontakte han så må det gå via kone og unger og alt mulig. Er det sånn i Norge og? Her skiller man vel mellom jobb og privat? Anonymkode: 42ed2...2d2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #2 Skrevet 30. august 2020 Det er ikke slik i Norge og høres merkelig ut. Men du kan vel kontakte familien utenom fb? Anonymkode: 2e872...35f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #3 Skrevet 30. august 2020 Det er ikke sånn her i Norge i noen yrker. En fallskjermjeger jeg kjenner har åpen profil og det gjør jo ikke noe, han lager jo ikke statusoppdatering når han er i Afghanistan på jobb akkurat. Anonymkode: a286e...3d0
solmåneogstjerner Skrevet 30. august 2020 #4 Skrevet 30. august 2020 Har ikke hørt noe om det. Men du kan vel ringe, sende sms og epost på vanlig vis? 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #5 Skrevet 30. august 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har masse familie i Canada (det har vel de fleste). En ting som jeg ikke helt skjønner, politibetjenter der får ikke lov til å ha egen FB profil. Hvis jeg skal kontakte han så må det gå via kone og unger og alt mulig. Er det sånn i Norge og? Her skiller man vel mellom jobb og privat? Anonymkode: 42ed2...2d2 Det finnes vel andre måter å ha kontakt med folk enn gjennom Facebook eller? Og har de fleste masse familie i Canada? Den var ny for meg. Anonymkode: f5710...9cd 9
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #6 Skrevet 30. august 2020 Jeg fikk et svar nå (fra en kusine i Canada), It's not a law, but David was a Detective in the Drug Squad and he had a new identification and name for his protection. He doesn't do that job anymore, but he is a Sergeant now, so it's just recommended by the police department that you are not on Social Media for your protection. Ts Anonymkode: 42ed2...2d2
Gjest theTitanic Skrevet 30. august 2020 #7 Skrevet 30. august 2020 Det er flere jeg vet om som unngikk faceprofil lenge pga yrke. Når de først skaffet profil så er navn forkortet eller endret og yrkestittel utelatt for å ikke bli søkt opp av feil personer. Enkelte får uønsket oppmerksomhet via jobben.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #8 Skrevet 30. august 2020 1 minutt siden, theTitanic skrev: Det er flere jeg vet om som unngikk faceprofil lenge pga yrke. Når de først skaffet profil så er navn forkortet eller endret og yrkestittel utelatt for å ikke bli søkt opp av feil personer. Enkelte får uønsket oppmerksomhet via jobben. Mange som gjør slik og har bilde der man ikke kjenner de igjen i politiet iaf, inkludert mannen min. De må jo legitimere seg med navn på jobb, så da er det ikke langt for en kriminell til å søke opp politimannen. Vi har dessuten ikke noe om parforholdet eller barna våre noe sted, ingen bilder, tekst, ingenting. Anonymkode: 02b3d...0b3 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #9 Skrevet 30. august 2020 Seriøst? Du kopierte teksten jeg skrev i en FB gruppe og postet her? Rapportert. Lag en tråd med dine egne ord Anonymkode: bbb78...e2e 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå