Gå til innhold

Innafor å bruke samme bh 5 arbeidsdager i strekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en favorittbh som jeg foretrekker å bruke på jobb. Er den innafor å bruke den en arbeidsuke i strekk og så vaske den i helgene? Er det for lenge? Jeg har kjøpt den i utlandet og finner den ikke i noen nettbutikker som sender til Norge, derfor kan jeg ikke kjøpe flere akkurat nå 

Anonymkode: 1b36b...9cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke lukter av den så er det innafor.

Anonymkode: a14bd...d5a

• Liker 18
Skrevet

Jeg ser ikke problemet, og iallefall ikke hvis du ikke har blitt noe særlig svett. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt problemer med det 😊

• Liker 6
Skrevet

Er lukten nøytral er det ok. Lukter det "brukt" er den over i vaskekurven. 

Anonymkode: 78e49...621

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er greit.

Anonymkode: 067ca...a05

• Liker 1
Skrevet

Innafor. Gjør det selv.

• Liker 8
Skrevet

Gjør det samme.

Anonymkode: bfc29...aa9

• Liker 3
Skrevet

Gjør det samme selv.

Jeg kjøper dyre BHer og får hver gang beskjed om å ikke vaske for ofte av de i undertøysforretningen.

Lukten burde avgjøre hvor ofte du vasker den. Ikke alle svetter mye eller har svette som lukter mye på de stedene BHen sitter.

Skrevet

Jeg hadde vasket den mellom vaktene. Jeg liker å bytte klær som er inntil huden, iallefall oftere enn hver femte dag.

• Liker 7
Skrevet

Innafor, gjør det selv om jeg ikke har svettet mye. På sommeren vasker jeg BHer omtrent etter hver bruk, men på vinteren kan det nok fort gå en uke 😛 

Men den rekker vel å tørke på en natt, eller? Du trenger ikke sette på en maskin hver gang, kan jo bare ta en kjapp håndvask og henge den til tørk over dusjstanga, så bør den vel være tørr til neste dag.

Anonymkode: f7b41...431

Skrevet

Kan du ikke vaske den om kvelden da?

Anonymkode: 5ec1a...751

• Liker 4
Skrevet

Innafor, gjør det selv, bare passer på at jeg ikke har svettet eller den lukter. 

Anonymkode: d00ee...8c4

Skrevet

BH kan jeg bruke flere ganger. Bruker imidlertid ikke samme hver dag, men lar den henge til lufting på en knagg i garderoben, og gir den 2-3 gangers bruk til. 

Om jeg hadde gått til jobb, hatt en aktiv jobb, eller lignende, ville jeg nok byttet hver dag. Men kjører fra dør til dør, og sitter på en kontorstol hele dagen. 

Anonymkode: ea482...fb5

Skrevet

Jeg teller ikke dager, jeg lukter. Noen ganger må den vaskes etter tre dager, andre ganger går det en uke. Bh'ene holder lenger hvis de ikke vaskes oftere enn de må. 

• Liker 4
Skrevet

Nei.....det må jo lukte? Du er jo litt imun mot egen lukt. 

Anonymkode: b23e3...c3d

Skrevet (endret)

Jeg syns det er helt greit, selv skifter jeg ca hver 3 dag men det har med at jeg liker følelsen av nyvasket plagg

Endret av jentegutt
Skrevet

Jeg skifter BH hver dag. Anser det som undertøy.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor kan den ikke vaskes etter 2-3 dager?  Den tørker jo over natta.

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Apocalypte skrev:

Hvorfor kan den ikke vaskes etter 2-3 dager?  Den tørker jo over natta.

Hvorfor skal den vaskes om det ikke er nødvendig?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...