AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #21 Del Skrevet 30. august 2020 Akkurat nå, FrøkenMånestråle skrev: Ja, jeg er faktisk litt imponert over at jeg får det til 😄 Klipper meg selv og men har langt hår så jeg bare samler det og klipper av tuppene. Hehe skjønner deg godt 😊 er ikke helt lett det der. Jeg har selv langt hår, og klipper kun tuppene 😊 Anonymkode: 26da0...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karpalex Skrevet 30. august 2020 #22 Del Skrevet 30. august 2020 Nå er jo mine ganske store blitt men det har alltid vært frisør på de, men for å si det sånn når de har vært rundt 16-8 mnd så har de allerde vært 2 ganger ho frisøren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #23 Del Skrevet 30. august 2020 Har klipt selv. Men aldri skinnet dem Maskin nederst og saks øverst. Frisør ved spesielle anledninger. Anonymkode: 5d4b0...eff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 30. august 2020 #24 Del Skrevet 30. august 2020 Jeg klipper det selv, altså klipper, ikke skinner. Gjør det omtrent som @Kitcat beskrev på forrige side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #25 Del Skrevet 30. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Halloen ❤️ Dere som har gutter, drar dere til frisør eller klipper dere det hjemme eller hva gjør dere med håret deres? Jeg sier til mannen at hvis vi får gutt, må vi dra til frisør. Han sier man bare tar maskina hjemme, men jeg har sett hvordan det blir på nevøene, stakkar de blir skinna fire ganger i året.. Vi har ei jente fra før, men hun har korketrekkere og elsker håret sitt, så har ikke blitt noe klipp det enda, hun er 3,5❤️ Vi vet ikke kjønnet enda, men er allerede engasjert 😅 Anonymkode: 26da0...5ae Maskinen hjemme. Eller frisøren visst frisyre.Og så ordner du selv med maskinen om det er en kul frisyre det går ann å gjøre det med.(feks hanekam og du kan ta maskinen på sidene..) Anonymkode: 23927...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #26 Del Skrevet 30. august 2020 Har alltid gått til frisøren med mine gutter, men koronastengte frisørsalonger tvang meg til å lære med det selv😊 er ikke så vanskelig! Og greit å bare maskin og saks tilgjengelig så kan man vedlikeholde etterhvert. Anonymkode: 47ffb...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #27 Del Skrevet 30. august 2020 Vi klipte selv til gutten begynte på skolen. Da ble det frisør. Anonymkode: 852cb...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #28 Del Skrevet 30. august 2020 (Skam)klipper med maskin og saks. Men vår 1,5åring har så mye hår at vi har måttet klippe ham 10 ganger allerede (og vi må gjøre det raskt, han nekter å sitte stille). Blir frisør når han er eldre. Anonymkode: b6ca8...a6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #29 Del Skrevet 30. august 2020 Jeg bruker maskin på min 3-åring. Men han skinnes ikke og ser absolutt ikke ut som en kreftpasient (for en grusom ting å si). Man kan justere lengde på maskinen, så tar jeg det kortere på sidene og i nakken og litt lenger på toppen. Det blir ca. sånn, bare litt lenger: Gutten min har tynt og litt fjonete hår, så han kler helt klart maskinkort best. Anonymkode: cb7b9...017 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #30 Del Skrevet 30. august 2020 Klippemaskin. Hadde ikke falt meg inn å bruke penger på frisør på hverken meg selv, mannen, datter eller sønn. Folk som gjør det har virkelig for mye penger... Anonymkode: 7eb58...2b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #31 Del Skrevet 30. august 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker maskin på min 3-åring. Men han skinnes ikke og ser absolutt ikke ut som en kreftpasient (for en grusom ting å si). Man kan justere lengde på maskinen, så tar jeg det kortere på sidene og i nakken og litt lenger på toppen. Det blir ca. sånn, bare litt lenger: Gutten min har tynt og litt fjonete hår, så han kler helt klart maskinkort best. Anonymkode: cb7b9...017 Selvfølgelig var det en grusom ting å si, og det var absolutt ikke stygt ment fra min side, beklager om noen ble såret for det, men når man tar allerede undervektige tolvåringer og ikke stiller inn på 0,1 mm engang, så er ikke det en heldig kombinasjon. Stor forskjell på maskinkort og skinna. Det denne gutten på bildet har er jo kjempefint 😊 Anonymkode: 26da0...5ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #32 Del Skrevet 30. august 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klippemaskin. Hadde ikke falt meg inn å bruke penger på frisør på hverken meg selv, mannen, datter eller sønn. Folk som gjør det har virkelig for mye penger... Anonymkode: 7eb58...2b5 Ingenting galt i å gjøre det hjemme om det blir bra 😊 Anonymkode: 26da0...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #33 Del Skrevet 30. august 2020 Vi drar til frisør, ca hver tredje måned. Anonymkode: c3b53...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #34 Del Skrevet 30. august 2020 Klipper selv med maskin i ulike lengder og ordner rundt med saks, aldri skinna guttungen selv om jeg har klipt han selv i alle år. Drar til frisør før jul og et par ganger ellers i året. Anonymkode: 3a92f...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #35 Del Skrevet 30. august 2020 Har to gutter som er tenåringer. De har vært hos frisøren to ganger hver. Jeg klipper dem selv, omtrent som på bildet som ble lagt ut over her. Det er ikke så vanskelig å få til egentlig. Sparer både penger og tid på det. De ønsker ikke å dra til frisøren heller, de kan velge selv. Anonymkode: 88a70...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #36 Del Skrevet 30. august 2020 Kortklipt og grei Anonymkode: 36590...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #37 Del Skrevet 30. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Klippemaskin. Hadde ikke falt meg inn å bruke penger på frisør på hverken meg selv, mannen, datter eller sønn. Folk som gjør det har virkelig for mye penger... Anonymkode: 7eb58...2b5 Er hele familien klipt med maskin??? 😮 Anonymkode: 4fd11...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 30. august 2020 #38 Del Skrevet 30. august 2020 Jeg kjenner ei som klipte sønnen sin på 3 år når han sov, for det var helt umulig å få han til frisøren😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #39 Del Skrevet 30. august 2020 Hjemmeklipt, både gutt og jente.. Jenter er kanskje enklere å klippe, tenker dere, bare stusse langt hår? Gutten er 6 år, begynte på skolen i år, han har aldri vært hos frisør. Vi gjør slik som den andre, to lengder, en kortere lengde nede - 1 på maskinen, en lengre lengde oppe - 4 på maskinen, også fikser jeg med saks for å lage fin overgang. Det ligger haugevis videoer lp youtube, om en enkel gutteklipp, veldig enkelt og greit. Kan gjøres på kvelden foran tv eller ipad. Anonymkode: 48dec...d22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 30. august 2020 #40 Del Skrevet 30. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Man skinner ikke gutter med maskin så de ser ut som barn i konsentrasjonsleir.Det er så stygt, stakkars gutter. Enten klipper man litt selv med frisørsaks eller så går man til frisør/noen man kjenner som har peiling på klipping. Anonymkode: 4fd11...7d1 Jeg mener vanligvis ikke så mye om andres barn eller hvordan barn skal se ut, siden barn skal få være barn. Men akkurat dette er jeg litt enig i. Den typen hårklipp er noe jeg forbinder med sykdom, krig eller snauklipp pga lus/skabb osv, så jeg synes de bør få ha litt mer hår. Her klipper ei i slekta, eller vi klipper billig hos en lærling. Klarer dessverre ikke å klippe selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå