AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #1 Skrevet 30. august 2020 Hei, jeg har små røde flekker i huden..Går nå på diane p piller , og det har hjulpet mot kvisene. Men har fortsatt små røde prikker i ansiktet , har vurdert krystallsliping, evt laser .. Noen som har en lignende erfaring ? Og hvordan behandling funket best? Jeg er i en alder i 24 ,å syns det er synd å ha disse i voksen alder da jeg føler jeg må skjule det hele tiden med å dekke over .. Anonymkode: 0b3d6...a95
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #2 Skrevet 31. august 2020 Jeg hadde samme problem. Begynte å ta kjemisk peeling hos hudpleier 1 gang per måned, og kjøpte elixir produkter. Nå er nesten alle røde flekkene forsvunnet Anonymkode: 9d9f3...6e4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #3 Skrevet 31. august 2020 Men er ikke de røde flekkene egentlig hud som ennå gror ? Hos meg ble de borte av seg selv over tid. Tok månder noen steder, men ble borte (går på Diane. var veldig plaget) Anonymkode: d6602...d08 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #4 Skrevet 31. august 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde samme problem. Begynte å ta kjemisk peeling hos hudpleier 1 gang per måned, og kjøpte elixir produkter. Nå er nesten alle røde flekkene forsvunnet Anonymkode: 9d9f3...6e4 Så bra! Da skal jeg prøve det 😊 Anonymkode: 0b3d6...a95
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #5 Skrevet 31. august 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er ikke de røde flekkene egentlig hud som ennå gror ? Hos meg ble de borte av seg selv over tid. Tok månder noen steder, men ble borte (går på Diane. var veldig plaget) Anonymkode: d6602...d08 Tror ikke det.. mine blir verre på «sommeren» og litt bedre på vinteren , men det er der hele tiden .. Jeg går også på diane , så kvisene er borte . Er bare de røde prikkene som fortsatt er der..😫 Håpte det skulle gå bort jeg også, men nå har jeg hatt det i 3-4 år , og de er der ennå i en voksen alder.. Anonymkode: 0b3d6...a95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå